۲۸ مرداد ۱۴۰۱، ۷:۵۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84858777
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه ها امید را در جامعه تقویت کنند

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: رسانه ها باید با انعکاس نقاط قوت روح امید را در جامعه تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه پنجشنبه در آیین پاسداشت روز خبرنگار و اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان با بیان اینکه خبرنگاری شغل بسیار ارزشمندی است، افزود: دانستن حق همه مردم و دانایی امتیاز است.

وی به تاکید قرآن بر آگاهی و معرفت اشاره کرد و اظهار داشت: خود قلم موضوعیت ندارد بلکه آنچه از این قلم تراوش می کند، بستر آگاهی و دانایی است. 

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه اگر تببین بعد از واقعه کربلا نبود، کربلا در کربلا می ماند، گفت: سخنان حضرت زینب(س) و امام سجاد ( ع) در شام، یزیدیان را رسوا و حقیقت را بر مردم آشکار کرد.
وی به تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: کار اصحاب رسانه، جهاد تبیین و بار اصلی این جهاد نیز بر دوش خبرنگاران است. 
امام جمعه زنجان به پشتیبانی های کلان مالی دشمنان از رسانه های معاند اشاره کرد و اظهار داشت: خنثی کردن هجمه های دشمنان بر دوش اصحاب رسانه است.

به گزارش ایرنا به گفته مدیر خانه مطبوعات استان زنجان امسال ۲۵۲ اثر در سامانه هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان بارگذاری شد.

یوسف ناصر افزود: آثار ارسال شده در بخش های مختلف جشنواره شامل خبر ۳۳ اثر، گزارش ۷۴ اثر، عکس ۱۳ اثر، مصاحبه ۳۶ اثر، مقاله، یادداشت، سرمقاله ۳۹ اثر، تیتر ۳۶ اثر و طراحی و صفحه آرایی ۱۷ اثر بود. 
وی اضافه کرد: در بخش طنز مکتوب ۲ اثر ‌و در بخش طرح و کاریکاتور اثری بارگذاری نشده و این آثار از داوری جشنواره حذف شد.

در این مراسم برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره و تجلیل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha