هفته دولت فرصت مناسبی برای آشنایی با خدمات و عملکرد نظام اسلامی است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: هفته دولت به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش‌های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند و دروغ بودن محور اصلی تبلیغات دشمنان اسلام مبنی بر ناکارآیی و ناتوانی نظام اسلامی آشکارتر شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «سجاد هواسی» در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک این هفته به همه دولتمردان افزود: این هفته فرصت مغتنمی برای نقد و اصلاح عملکردها به شکل صحیح است.

وی اظهار داشت: هفته دولت یادآور فداکاری ها و زحمات فرزندان انقلاب اسلامی و تربیت شده ی مکتب امام خمینی(ره) و زنده کردن روزهای خدمت رسانی و خدمتگزاری به مردم یعنی شهیدان رجایی و باهنر است.

خطیب موقت جمعه قصرشیرین گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی واقعی  دولتمردان هستند و باید از زندگی و حکومت داری این شهیدان و شیوه خدمت کردن و برخورد آن ها با مردم درس بگیرند.

حجت الاسلام هواسی ادامه داد: از ویژگی‌های این ۲ شهید صادقانه زندگی کردن، خدمت به مردم، مردمی بودن، ساده زیست بودن و شبانه روز تلاش کردن برای حل مشکلات مردم بود.

وی ادامه داد: راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر بعد از ۴۱ سال از شهادت آن ۲بزرگوار اخلاص در کار، صادقانه خدمت کردن و ساده زیست بودن است.

امام جمعه موقت قصرشیرین در ادامه گفت: انتظار ما از دولت مردمی این است که از شهیدان رجایی و باهنر الگو بگیرند و همچنین انتظار ما قصرشیرینی ها از دولت این است که ضمن قدردانی به خاطر بازگشایی مرز خسروی برای تردد زوار امام حسین(ع) درخواست داریم که این بازگشایی برای طول سال و شبانه روزی باشد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارای ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha