۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۵۳
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84859192
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سبقت ساپینتو از شفر و استراماچونی؛ مرد پرتغالی وارد می‌شود

تهران- ایرنا- سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد در دومین بازی رسمی با هدایت این تیم به برتری برسد و از این حیث نسبت به ۲ سرمربی خارجی قبلی آبی‌ها موفق‌تر عمل کند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف ملوان بندرانزلی رفت و موفق شد میزبان خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد تا پس از باخت به سپاهان، اولین پیروزی خود در لیگ بیست‌ودوم را جشن بگیرد.

ریکاردو ساپینتو که به خاطر باخت در هفته اول تحت فشار قرار گرفته بود، با این برد خارج از خانه توانست ورق را برگرداند و خیلی زود به نخستین بردش در فوتبال ایران دست یابد. جالب است که این اتفاق برای او زودتر از مربیانی چون وینفرد شفر و آندره‌آ استراماچونی رخ داد.

استقلال در هفته نهم لیگ هفدهم برای اولین بار شاهد حضور پیرمرد آلمانی روی نیمکتش بود. آنها ابتدا با فولاد به تساوی بدون گل دست یافتند. سپس در دربی پایتخت با یک گل مغلوب پرسپولیس شدند اما در بازی سوم با هدایت شفر، پیروزی ۲ بر صفر برابر نفت تهران از راه رسید.

سبقت ساپینتو از شفر و استراماچونی؛ مرد پرتغالی وارد می‌شود

آندره‌آ استراماچونی از ابتدای لیگ نوزدهم سکان‌دار تیم آبی‌پوش پایتخت شد. آنها ابتدا با نتیجه یک بر صفر در تبریز به ماشین‌سازی باختند. سپس ۲ تساوی پیاپی یک بر یک مقابل فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان عاید آنها شد. گام چهارم مصادف شد با شکست یک بر صفر در دربی پایتخت! شاگردان استرا در هفته پنجم هم نتوانستند به پیروزی برسند و مقابل ذوب‌آهن به تساوی ۲ بر ۲ قناعت کردند اما هفته ششم و جدال با گل‌گهر سیرجان سرانجام طلسم را برای آنها شکست. استقلال در آن مسابقه با نتیجه ۲ بر یک بر حریف تازه لیگ برتری‌شده غلبه کرد.

حالا ساپینتو پیش از فرا رسیدن هفته سوم در زمان حضور شفر و هفته ششم با استراماچونی، به اولین پیروزی در لیگ برتر رسید تا زودتر فشار از رویش برداشته شود. باید دید در ادامه راه این سرمربی پرتغال می‌تواند مانند شفرِ لیگ هفدهم و استراماچونیِ لیگ نوزدهم اوج بگیرد و تیمش را به بالای جدول برساند یا خیر.

سبقت ساپینتو از شفر و استراماچونی؛ مرد پرتغالی وارد می‌شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha