۱۵ طرح زیرساختی و صنعتی هرمزگان آماده افتتاح در هفته دولت است

بندرعباس- ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان گفت: هفته دولت امسال ۱۵ طرح زیرساختی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان با اعتبار ۶۵۵ میلیارد ریال آماده افتتاح است.

به گزارش ایرنا، سید امیر امیری زاده روز شنبه در یک نشست خبری افزود: از این تعداد هشت طرح زیرساختی با هزینه ۳۷۲ میلیارد ریال و هفت طرح صنعتی با هزینه ۲۸۳ میلیارد ریال بوده که برای ۶۲ نفر اشتغال جدید ایجاد شده است.
وی بیان داشت: در سالجاری به لحاظ ایجاد زیرساخت های صنعتی فاز نخست چهار ناحیه صنعتی جدید در بشاگرد، جناح بستک، گروک سیریک (نگین مُکران) و بندرلنگه آن ها به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان با اشاره به اینکه در بسیاری از شهرستان های هرمزگان زیرساخت صنعتی نداشتیم، اظهار داشت: در ۲ تا سه سال اخیر با تلاش کارکنان این شرکت و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، این زمینه فراهم شده است که در تمامی شهرستان های استان حداقل یک شهرک برای استقرار و تامین زیرساخت واحدهای صنعتی داشته باشیم.
امیری زاده یادآور شد: شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان رسالت ایجاد زیرساخت های صنعتی برای واحدهای صنعتی در سطح استان و همچنین خدمات به واحدهای کوچک و متوسط در شهرک های صنعتی و نواحی صنعتی و حتی صنایع کوچک خارج از شهر را دارد.
برگزاری ۷۵ دوره آموزشی برای کارکنان واحدهای صنعتی کوچک ومتوسط هرمزگان 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان گفت: امسال ۷۵ دوره آموزشی برای یکهزار و ۸۰۰ نفر از کارکنان واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان را در برنامه داریم که تاکنون ۲۵ دوره برای ۲ هزار و ۱۰۰ نفر آموزش دیده اند.
امیری زاده ادامه داد: در حوزه صنایع کوچک و واحدهای نرم افزاری در ۲ سال اخیر نیز افزون بر ۱۴۷ دوره آموزشی برای کارکنان واحدهای صنعتی کوچک و متوسط هرمزگان برگزار شد که افزون بر ۲۱ هزار و ۳۲۴ نفر ساعت دوره آموزشی بوده  است.
راه اندازی کلینک تخصصی کسب و کار صنعت در هرمزگان
این مسوول بیان داشت: همچنین برای نخستین بار کلینیک تخصصی عارضه یابی کسب و کار صنعت در شهرک صنعتی هرمزگان راه اندازی شد که کار آن بررسی و ارزیابی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و ارائه پروژه های بهبود برای برون رفت واحدهای صنعتی از این مسائل و مشکلات است.
۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی در استان هرمزگان مستقر است.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha