مدیرعامل باشگاه: تیم هندبال زاگرس اسلام‌آبادغرب امسال روی سکو لیگ برتر قرار می‌گیرد

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه اردوی آماده سازی این تیم برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر آغاز شده است، گفت: با تلاش بازیکنان، کادر فنی و حمایت مسوولان، تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب امسال روی سکو قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا؛ «سجاد اعظم» روز یکشنبه در یک نشست خبری از قرعه کشی لیگ برتر هندبال کشور تا یک هفته دیگر خبر داد و افزود: تیم هندبال زاگرس با قهرمانی سال گذشته، ثابت کرد که می تواند کارهای بزرگی انجام دهد و در آن زمان قول هایی به باشگاه داده شد که برای لیگ برتر مشکلی نخواهیم داشت اما گذشت زمان نشان داد، آن وعده ها محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استاندار کرمانشاه هم بر حمایت همه جانبه از تنها تیم لیگ برتری استان تاکید کرده است، گفت: هزینه های تیم بسیار بالا است اما استاندار به صراحت عنوان کردند که در لیگ برتر شرکت کنید لذا ما هم هزینه ورودی به لیگ برتر را واریز و در یک فراخوان عمومی از کسانی که توانایی بازی در تیم را دارند، دعوت کردیم.

آکادمی باشگاه زاگرس در کشور حرف اول را می زند 

اعظم در خصوص سالن تمرینی تیم هندبال زاگرس هم گفت: سالن شهید شهبازی اگر تجهیز شود قابلیت های بسیار خوبی دارد اما قرار است از محل مصوبات رییس جمهور این سالن مهیا شود که چند ماه طول می کشد لذا مجبوریم تا آن زمان بازی ها را در سالن انقلاب برگزار کنیم.

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه ۶۰ درصد بازیکنان این تیم بومی و اهل شهرستان اسلام آبادغرب هستند، گفت: برای اینکه بتوانیم از تمام ظرفیت بازیکنان بومی استفاده کنیم، آکادمی باشگاه زاگرس در رده های سنی نونهالان و نوجوانان از ساعت ۱۵ تا ۱۹ هر روز زیر نظر یک مربی حرفه ای کار می کند.

وی در ادامه اظهار داشت : هم اکنون سه تیم نونهالان باشگاه زاگرس و در بهترین شرایط تمرینی در حال فعالیت هستند و این آکادمی در کشور حرف اول را می زند بطوریکه در چند سال آینده همه اعضای تیم بزرگسالان را تشکیل می دهند و ما مجبور نیستیم بازیکنان خارج از استان را جذب کنیم.

اسلام آباد غرب با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha