۱۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری بستری است

شهرکرد- ایرنا- رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت صعودی موارد ابتلا به کرونا در استان متوقف شده است و در حال حاضر ۱۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

علی احمدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد کمتر از ۱۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و روند صعودی مراجعات سرپایی و بستری‌ها در بیمارستان‌ها متوقف شده است.

وی افزود: در حال حاضر شهرستان‌های بروجن و فارسان در وضعیت قرمز و سامان در وضعیت زرد و بقیه شهرستان‌ها از جمله شهرکرد در وضعیت نارنجی قرار دارند و روند کاهش تعداد شهرهای قرمز نسبت به هفته گذشته ادامه دارد.

احمدی ادامه داد: هم‌استانی‌ها به‌ویژه آن‌ دسته از افرادی که قصد سفر دارند با مراجعه به مراکز جامع خانه سلامت، مراکز بهداشت و پایگاه‌های تزریق واکسن، از  خدمات واکسیناسیون استفاده کنند.

رییس مرکز بهداشت استان اظهار داشت: رعایت پروتکل‌ها نباید فراموش شود و ماسک‌زدن نقش موثری در کاهش سرعت چرخش سویه‌های جدید ویروس کرونا داشته است و رعایت پروتکل‌ها مانند گذشته باید ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی،خدمات درمانی‌وبهداشتی چهارمحال‌ و بختیاری همه افرادی که ۶ ماه از زمان تزریق آخرین واکسن کرونایشان گذشته باشد، باید نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha