۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹
کد خبر: 84860695
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روند کاهشی دمای هوا در خراسان رضوی ادامه دارد

۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹
کد خبر: 84860695
روند کاهشی دمای هوا در خراسان رضوی ادامه دارد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی روند کاهشی دمای هوا در خراسان رضوی تا اوایل هفته آینده ادامه دارد و در چند روز پیش روی شاهد هوای خنک در استان خواهیم بود.

مرتضی اثمری  روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز نیز  آسمان استان خراسان رضوی کماکان صاف و در نقاط شرقی استان کمی تا قسمتی ابری است که این روند تا انتهای هفته جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: تحلیل نقشه های هواشناسی نشان می دهد که از عصر امروز بر شدت و وزش باد در خراسان رضوی افزوده می‌شود که این پدیده در نواحی شرقی استان همراه با گرد و خاک، کاهش دید، کیفیت هوا و احتمال ایجاد خسارت به سازه های موقت رخ خواهد داد.

اثمری اضافه کرد: در شبانه روز گذشته فریمان با کمینه دمای ۱۱ درجه و داورزن با بیشینه دمای هوای ۳۷ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند. در این مدت بیشترین میزان سرعت وزش باد از شهرستان تربت جام با ۵۸ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

وی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته نیز دمای شهر مشهد بین ۱۸ و ۳۲ درجه سلسیوس در نوسان بود و امروز نیز پیش بینی می‌شود دمای هوا در گرمترین ساعت با کاهش دو درجه ای به ۳۰ درجه و در خنک‌ترین ساعات با سه درجه کاهش به ۱۵ درجه بالای صفر برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha