۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۳
کد خبر: 84860818
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۶۶۰۰ رأس دام عشایر و مناطق روستایی شهرستان جهرم واکسینه شدند

شیراز - ایرنا- مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه جهرم گفت: ۶۶۰۰ رأس دام عشایر و مناطق روستایی شهرستان جهرم، توسط ۳۰ نفر از جهادگران بسیجی در قالب رزمایش جهاد دامپزشکی فارس، واکسینه شدند.

سرهنگ مصطفی نورزاد روز یکشنبه در حاشیه این رزمایش جهادی افزود: در ادامه رزمایش‌های محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی بسیج رزمایش جهادی دامپزشکی با عنوان سردار شهید عبدالله اسکندری و با شعار خدمت بی‌منت در کنار عشایرهمزمان با چند نقطه دیگر استان فارس، در شهرستان جهرم نیز برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه جهرم اظهار داشت: این رزمایش توسط بسیج سازندگی و کانون بسیج جامعه کشاورزی سپاه جهرم با همکاری شبکه دامپزشکی، امور عشایری، فرمانداری، بخشداری مرکزی و کردیان، جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌های همکار جهت واکسیناسیون، ویزیت، معاینه و درمان رایگان دام‌های عشایر و مناطق محروم روستایی شهرستان جهرم برگزار شد.

سرهنگ نورزاد افزود: این رزمایش با حضور ۳۰ نفر از جهادگران بسیجی دانشجو در قالب ۷ تیم از دانشگاه‌های استان و سراسر کشور به ویژه دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز به مدت سه روز برای انجام خدمات دامپزشکی رایگان به ۶۶۰۰ رأس دام  عشایر و مناطق روستایی محروم کوهک، پشت کوه، قلعه تبر و خانه نهر انجام گرفت.

وی ضمن تقدیر از جهادگران که عزم خود را برای خدمت بدون منت به عشایر  جزم کردند افزود: این عزیزان جهادگر مزد اصلی و معنوی را از خداوند متعال خواهند گرفت که طی ۳ روز برگزاری رزمایش جهاد دامپزشکی، بدون توجه به معذوریت‌های مختلف اقلیمی و مصائب عبور و مرور پا به رکاب در خدمت عشایر بودند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha