برزگر: به پرسپولیس کهکشانی اعتقاد ندارم/ لیگ‌برتر از حالت ۲ قطبی خارج شده است

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد طوفانی این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: اعتقادی به کهکشانی بودن ندارم، زیرا شرایط تیم‌ها به گونه‌ای است که هیچ تیمی از پیش برنده، بازنده یا قهرمان نیست. ما سال ۸۲ با همین لقب ششم شدیم.

محمد برزگر روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به انتظار هواداران از تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: توقع‌ از تیم بالا نیست و پرسپولیس هم ضعیف نیست اما مشکل صحبت از تیم کهکشانی است که من اصلا به آن اعتقاد ندارم و حرف بی اساسی است زیرا به نظرم از الان هیچ تیمی برنده، بازنده یا قهرمان نیست و باید زمان بدهیم تا تیم‌ها خودشان را پیدا کنند. سال ۸۲ در پرسپولیس خیلی از ملی‌پوشان و بازیکنان نام‌دار جمع شدند که اتفاقا خود یحیی هم با ما بود و همه گفتند این تیم کهکشانی است و قطعا قهرمان است؛ آخر فصل همان تیم با بهترین بازیکنان به جای قهرمانی، ششم شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این فصل شاهدیم که لیگ از حالت ۲ قطبی خارج شده و همه تیم‌ها به نوعی قدرتمند و مدعی هستند و این امر کار را برای پرسوپولیس و تیم‌هایی که همیشه در صدر جدول بودند سخت می‌کند. قدرت گرفتن تیم‌های مقابل و بهم کمی ریختگی در پرسپولیس باعث شد شرایط خوبی در ۲ بازی گذشته نداشته باشیم و نتوانیم پیروز شویم؛ مثلا سرمربی تیم روی نیمکت نبود و یا لوکادیا هنوز به بازی‌ها نرسیده است.

پیشکسوت پرسپولیس خطاب به هواداران گفت: باید کمی صبور باشیم تا بهم ریختگی‌های این روزها را پشت سر بگذاریم. یکی از مدعیان قطعی قهرمانی در این فصل پرسپولیس است و از این به بعد که تیم به شرایط خوب خودش می‌رسد باید بازیکنان نیز تمام تلاش خودشان را بکار گیرند تا پیروزی‌های مکرر تیم شروف شود. هواداران همه باید از تیم و گل‌محمدی حمایت کنند.

مربی آکادمی پرسپولیس همچنین درباره تیم‌های پایه نیز توضیح داد: تیم بزرگسالان ویترین باشگاه است و مربیان خیلی وقت نمی‌کنند به پایه‌ها بپردازند. بازیکنان خوبی در پایه‌ها داریم که چند نفرشان به تمرین تیم بزرگسالان می‌روند و باید خودشان را به سرمربی نشان بدهند و نظر کادر فنی را جلب کنند. بازیکنانی در سال‌های اخیر به تیم‌های دیگر به صورت قرضی فرستادیم که به زودی برمی‌گردند و بسیار موثر خواهند بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha