رئیس جمهور: قهرمانی زودهنگام فرنگی‌کاران جوان خاطره‌ای ماندگار برای مردم ایران ثبت کرد

تهران - ایرنا - رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در رقابت‌های جهانی بلغارستان تصریح کرد: کسب زودهنگام مقام قهرمانی جهان، خاطره‌ای امیدآفرین و ماندگار برای مردم ورزش‌دوست و قهرمان‌پرور ایران ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه  در پیامی درخشش تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور در رقابت‌های جهانی بلغارستان و کسب زودهنگام قهرمانی جهان را به یکایک قهرمانان غیور تیم ملی، دست‌اندکاران و مربیان تلاشگر آنها و همه مردم ایران اسلامی تبریک گفت.

رئیس جمهور در این پیام نوشت: درخشش تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان و کسب زودهنگام مقام قهرمانی جهان، خاطره‌ای امیدآفرین و ماندگار برای مردم ورزش‌دوست و قهرمان‌پرور ایران ثبت کرد. این برتری غرورانگیز در کنار قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، نماد ملتی پرافتخار و توانمند است که با گام‌های بلند در مسیر پیروزی و موفقیت پیش می‌رود.

آیت‌الله رئیسی افزود: اینجانب به یکایک قهرمانان غیور تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و دست‌اندکاران و مربیان تلاشگر آنها و همه مردم ایران اسلامی تبریک می‌گویم و امیدوارم با همت و عزم استوار همه جوانان با استعداد میهن اسلامی، همچنان شاهد استمرار موفقیت‌های ورزشکاران کشورمان در دیگر عرصه‌ها و میادین ورزشی باشیم.

به گزارش ایرنا، در رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان در شهر صوفیه بلغارستان، تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با توجه به کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره در پنج وزن نخست و حضور سه کشتی‌گیر در دیدار فینال و دو کشتی‌گیر در دیدار رده بندی پنج وزن دوم، به مقام قهرمانی رسید.

همچنین تیم کشتی آزاد جوانان ایران با کسب سه طلا، یک نقره و چهار برنز و ۱۵۹ امتیاز تیمی، قهرمانی سال گذشته خود در پیکارهای جوانان جهان را تکرار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha