تیم ملی مینی فوتبال از مسابقات جام پرچم تشکیل می‌شود

ارومیه - ایرنا - رییس انجمن مینی فوتبال ایران گفت: یکی از اهداف رقابت‌های مینی فوتبال جام پرچم انتخاب استعدادهای برتر برای تشکیل تیم ملی جهت حضور در مسابقات جام جهانی است.

کریم مقدم روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در ارومیه افزود: اولین دوره مینی فوتبال روستاییان و عشایر جام پرچم در سراسر کشور در حال برگزاری است و مسابقات آذربایجان‌غربی که یکی از استان‌های با بیشترین تیم ثبت نام شده است از دیروز بصورت رسمی آغاز شده است.

وی که به منظور شرکت در آیین افتتاح اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایری «جام پرچم» به ارومیه سفر کرده، در خصوص جزییات این رقابت ها اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار تیم در سراسر کشور با مدارک کامل در این رقابت‌ها حضور یافته‌اند که بیش از ۵ هزار تیم از بانوان هستند.

رییس انجمن مینی فوتبال ایران ادامه داد: هدف این رقابت‌ها تشکیل تیم ملی است که تلاش می‌کنیم بهترین و با کیفیت‌ترین بازیکنان انتخاب شوند و با توجه به برگزاری مسابقات جام جهانی مینی فوتبال در آبان امسال و اردیبهشت‌ سال آینده به ترتیب در گواتمالا و امارات، درصددیم با صلاحدید وزارت ورزش و جوانان در یکی از مسابقات حضور داشته باشیم.

مقدم اضافه کرد: در این رقابت‌ها، استان‌های فارس و کرمانشاه بیشترین تیم ثبت نام را داشتند و استان آذربایجان‌غربی نیز در این زمینه یکی از استان‌های فعال و برتر بود.

وی در خصوص رشته مینی فوتبال یادآور شد: بعد از برگزاری جام پرچم (مسابقات روستایی) مسابقات محلات شهری برگزار و در سال آینده مسابقات قهرمانی کشور مینی فوتبال بصورت باشگاهی با حضور بازیکنان بالای ۱۵ سال برگزار خواهد شد.

اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایری جام پرچم در آذربایجان‌غربی و در شهر ارومیه مرکز این استان در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha