۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84861692
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خراسان‌شمالی نایب قهرمان جودوی دانش‌آموزی کشور شد

بجنورد- ایرنا- رییس هیات ورزش دانش آموزی خراسان شمالی گفت: جودوکاران توانمند استان با کسب سه نشان طلا، یک نقره و یک برنز به عنوان نایب قهرمانی جودو دانش آموزی کشور دست یافتند.

عباس امیرآبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های جودو دانش‌آموزی کشور از ۲۹ مرداد سالجاری به میزبان اصفهان شروع و به مدت ۲ روز ادامه داشت.

وی افزود: در این رقابت ها "علی محمد قربانی" در وزن ۵۰ کیلوگرم، "عباس کیهانی" در وزن ۷۳ کیلوگرم و "محمدحسین باغچقی" در وزن ۸۱ کیلوگرم به نشان طلا دست یافتند و "ابوالفضل مجردی" در وزن ۳۹ کیلوگرم و "حسین جعفری" نیز در وزن ۵۵ کیلوگرم به ترتیب نقره و برنز این رقابت ها را از آن خود کردند.

رییس هیات ورزش دانش آموزی خراسان شمالی ادامه داد: تیم جودوی دانش آموزی خراسان شمالی بعد از استان خراسان رضوی نایب قهرمان شد و استان البرز به مقام سوم این دوره از رقابت ها دست یافت.

به گزارش ایرنا، مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در سه رشته جودو، تکواندو و ژیمناستیک از ۲۹ مردادماه سالجاری به میزبانی اصفهان آغاز و تا ۶ شهریور ادامه خواهد داشت.

خراسان شمالی به دلیل رواج کشتی بومی باچوخه، یکی از قطب های اصلی ورزش های رزمی کوراش و جودو است و تاکنون قهرمانان زیادی را به کشور معرفی کرده است.

استان خراسان شمالی با ۲۵ هزار ورزشکار بیمه شده این استان دارای ۴۵ هیات ورزشی فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha