میزبانی از زائران پاکستانی از طریق طرح ملی مهمان امام رضا (ع)تسهیل می‌شود

مشهد- ایرنا- مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی گفت: تسهیل سفر و میزبانی زائران پاکستانی حضرت رضا (ع) از طریق طرح ملی مهمان امام رضا (ع) میسر می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی سید جواد موسوی که در راس هیاتی به ایالت سند پاکستان سفر کرده است در نشست تخصصی دفاتر زیارتی ایالت سند پاکستان و دفاتر گردشگری و زیارتی خراسان رضوی در این شهر افزود: طرح مهمان امام رضا (ع)  یک طرح با ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی است که در آن بسته‌های سفر زیارتی و ویژه ‌زائران با خدمات اقامتی و پذیرایی تهیه و تدارک دیده شده است.

همچنین در این نشست مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با اشاره به حمایت‌های ملی از طرح مهمان امام رضا(ع) برای زائران پاکستانی گفت: شورای عالی زیارت کشور طرح ملی مهمان امام رضا (ع) را با هدف تعمیق سفرهای زیارتی خانواده محور و سازمان یافته برای زائران داخلی و خارجی تصویب کرده و در حال برنامه ریزی برای انجام آن است.

روح‌الله حسین زاده افزود: در این طرح نگاه ویژه‌ای به آسان‌سازی سفر شیعیان و علاقه‌مندان به زیارت امام رضا(ع) به‌ویژه از کشورهای همجوار افغانستان، پاکستان، عمان و عراق انجام شده است.

هم اکنون مذاکره بین دفاتر خدمات مسافرتی و زیارتی دو طرف ایرانی و پاکستانی در حال انجام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha