۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84861952
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۷۰۰ میلیارد ریال مصوبه سفر رییس جمهور به کردستان در حوزه بانوان ابلاغ شد

سنندج- ایرنا- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به استان کردستان ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه بانوان مصوب و در روزهای اخیر به امور بانوان استانداری ابلاغ شد.

لیلا آژیر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان، ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز هنرستان هنرهای زیبای دختران سنندج و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای اشتغال زنان در بخش کشاورزی اختصاص یافت.

وی افزود: همچنین در این سفر ۹۰میلیارد ریال برای تکمیل پروژه مسکن زنان سرپرست خانوار با اولویت کسانی که دارای ۲ فرزند معلول هستند اختصاص پیدا کرده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان، اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز و راه اندازی بازارچه صنایع دستی زنان سرپرست خانوار و کارآفرین در پارک شهدای سنندج، معرفی دختران بازمانده از تحصیل را از دیگر مصوبات سفر ریس جمهوری به استان در حوزه بانوان اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به اختصاص مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل پارک بانوان سنندج در این سفر اشاره کرد و گفت: در مجموع حدود ۷۰۰ میلیارد ریال در این سفر به حوزه بانوان مصوب و ابلاغ شد.

آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور روز جمعه ۱۷ تیر سال جاری در بیست و هفتمین سفر استانی خود به همراه جمعی از اعضای هیات دولت سیزدهم مهمان مردم استان کردستان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha