۴ هزار نفر در آذربایجان‌غربی هم راستا با مواد مخدر دستگیر شدند

ارومیه - ایرنا - فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به عزم جدی در مبارزه با مواد مخدر در کشور، گفت: امسال در راستای مبارزه با مواد مخدر چهار هزار نفر توزیع کننده، تولید کننده، نگهدار، قاچاقچی و معتاد در سطح این استان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سردار رحیم جهانبخش روز دوشنبه در حاشیه برنامه انهدام مواد مخدر، اظهار کرد: بیش از ۲ تن مواد مخدر نیز امسال در استان کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه برای کشف این مقدار مواد مخدر در آذربایجان‌غربی بیش از ۷۳ طرح در راستای پاکسازی مناطق آلوده اجرا شده است، افزود: در هر طرح پاکسازی حدود ۵۰۰ پلیس مشارکت داشته‌اند.

سردار جهانبخش مصرف مواد مخدر را یک معضل اجتماعی جهانی عنوان کرد و ادامه داد: در مبارزه با مواد مخدر نباید شعاری عمل کرد بلکه باید به صورت جهادی مقابل این بلای خانمان سوز ایستاد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دشمن با بهره مندی از مواد مخدر در تلاش برای یک جنگ ترکیبی با جمهوری اسلامی است، گفت: دشمنان نظام اسلامی در تلاش برای آغشته کردن جامعه به مواد مخدر، چهره خصمانه خود را به نمایش می‌گذارند.

وی اضافه کرد: امروز اگر تصاویر سردار سلیمانی توسط اینستاگرام سانسور می‌شود ولی بی بند و باری‌ها و مصرف مواد مخدر نشر پیدا می‌کند که نشانگر اوج دشمنی استکبار جهانی با مردم ایران است.

سردار جهانبخش مبارزه با مواد مخدر را یک مطالبه ملی و عمومی عنوان کرد و یادآور شد: پلیس در برخورد با عاملان مواد مخدر سختگیر خواهد بود.

وی با اشاره به انهادم بیش از ۲ هزار تن مواد مخدر در آذربایجان‌غربی، افزود: پلیس بدنبال آتش زدن شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر هست ضمن اینکه تلاش‌های مجاهدانه پلیس امروز آرامش را از قاچاقچیان گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha