۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۱۵
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84862817
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار تن سهمیه اقلام ضروری ایستگاه‌های صلواتی برای اربعین امسال تامین شد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: پنج هزار و ۴۶۶ تن اقلام ضروری ایستگاه‌های صلواتی و آشپزخانه‌ها شامل برنج، آرد و شکر تامین شده است.

هوشنگ نادری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اربعین امسال ۲ هزار و ۲۰۴ تن مقدار سهمیه آرد استان ایلام در نظر گرفته شده است که بین نانوایی‌های ثابت و واحدهای پخت نان سیار مستقر در ایستگاه‌های صلواتی توزیع می‌شود.

وو میزان سهمیه برنج اربعین استان ایلام را سه هزار و ۹۶ تن و مقدار شکر را ۱۶۶ تن عنوان کرد که به آشپزخانه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام یادآور شد: آرد و شکر و ۳۰ درصد از برنج سهیمه اربعین در استان موجود است و مابقی برنج مورد نیاز نیز از دیگر استان‌های کشور در حال تهیه و تامین است.

نادری تاکید کرد: این سهمیه‌ها جدا از مصرف روتین و روزانه مردم استان ایلام بوده و هیچ اختلالی در روند توزیع مصرف روزانه مردم استان ایجاد نخواهد شد.

به گفته وی با توجه به اینکه بالاترین حجم زائر در اربعین امسال برای استان ایلام پیش‌بینی شده، بیشترین میزان سهمیه اقلام ضروری ایستگاه‌های صلواتی و آشپزخانه‌ها نیز به این استان اختصاص داده شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام ادامه داد: این اقلام ضروری قبل از حضور زائران و زیر بار ترافیک رفتن جاده‌ها بین ایستگاه‌های صلواتی و آشپزخانه‌ها به میزان کافی توزیع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، پیش‌بینی شده است در اربعین امسال حدود پنج میلیون زائر از مرز مهران تردد کنند و بیش از ۶۸ درصد زائران در سامانه سماح مرز مهران را انتخاب کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha