۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۲۸
کد خبر: 84863390
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۶۵۰ میلیارد تومان طرح عمرانی در مشهد آماده افتتاح است

مشهد- ایرنا- فرماندار مشهد گفت: همزمان با هفته دولت ۱۱۱ طرح عمرانی و خدماتی با صرف چهار هزار و ۶۵۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعتبار به وسیله دستگاه های اجرایی این شهرستان آماده افتتاح است.

محسن داوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین عملیات آغاز ۳۰ طرح با برآورد اعتبار ۳۴ هزار و ۱۸۶ میلیارد و ۲۱۱ میلیون تومان در هفته دولت در این شهرستان آغاز می شود.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۴۱ طرح قابل افتتاح و کلنگ زنی، ۲۰ طرح مربوط به بخش مرکزی، ۹ طرح مربوط به بخش رضویه، ۱۱ طرح مربوط به بخش احمد آباد و ۱۰۱ طرح نیز مربوط به شهر مشهد است که در سه سطح مسوولان ملی، استانی و شهرستانی افتتاح یا آغاز می شود.

فرماندار مشهد به اجرا و مشارکت ۱۷ دستگاه اجرایی و دهیاری های شهرستان در خصوص ۱۴۱ طرح یاد شده اشاره کرد و گفت: چهار هزار و ۳۲۱ میلیارد تومان از اعتبار مورد نیاز این طرح ها از اعتبارات آورده متقاضیان اجرای طرح ها، ۱۵۴ میلیارد تومان از بخش اعتبارات استانی، ۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات ملی-استانی و ۴۸۵ میلیارد تومان از منابع داخلی دستگاه ها تامین شده است.

داوری سهم تسهیلات بانکی در تامین اعتبارات یاد شده را ۶۴۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: سهم اعتبارت ملی برای اجرا یا کلنگ زنی ۱۴۱ طرح یاد شده ۲۵ میلیارد تومان و تامین اعتبار از سایر منابع ۳۲ هزار و ۵۲۸ میلیارد تومان بوده است.

وی به حضور میدانی مسوولان در میان مردم در  هفته دولت اشاره کرد و گفت: مقرر شده است مدیران شهرستان مشهد در قالب هفت گروه، هفت شب در هفت مسجد مشهد میان مردم حضور پیدا کنند تا ضمن ملاقات چهره به چهره، مسایل و درخواستهای مردمی را بررسی کنند.

فرماندار مشهد گفت: حضور بین اقشار مختلف جامعه از جمله منازل خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، اقشار محروم و تشکل های مردمی اعم از تشکل های دانشجویی، سیاسی، مردم نهاد و فرهنگی از دیگر برنامه های مسوولان شهرستان در هفته دولت است و این حضور برای اطلاع رسانی مردمی اقدامات دولت انقلابی طی سال گذشته صورت می گیرد تا نظرات مردم نیز برای تداوم اقدامات دولت اخذ شود.

داوری افزود: رویکرد ما در شهرستان مشهد همگامی با سیاستهای دولت و خدمت رسانی و نوکری مردم است تا بتوانیم برای خدمت صادقانه گام های موثری برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha