۲ شهریور ۱۴۰۱، ۸:۵۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 84863934
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۹ طرح هفته دولت در شهرک های صنعتی لرستان بهره برداری می شود

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های لرستان صنعتی لرستان گفت: ۲۴ پروژه عمرانی و پنج واحد تولیدی این مجموعه، با اعتبار بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی لرستان بختیار رازانی افزود: ۲۴ طرح زیرساختی و عمرانی در راستای تکمیل زیرساخت شهرک ها، نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی استان با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال و پنج واحد تولیدی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: تصفیه خانه فاضلاب منطقه ویژه اقتصادی لرستان (ازنا) با ظرفیت ۶۰۰ مترمکعب و با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال، پروژه احداث دیوار حصار منطقه ویژه اقتصادی بروجرد به طول پنج کیلومتر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، افتتاح پنج واحد کارگاهی در شهرک های صنعتی دورود یک و شهرک صنعتی الیگودرز و همچنین بهره برداری از ناحیه صنعتی چمن سلطان از جمله طرح های هفته دولت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با اشاره به اشتغالزایی ۵۰۱ نفر در پنج واحد قابل بهره برداری اظهار کرد: بر اساس جواز تاسیس و پروانه بهره برداری، حدود یکهزار و ۳۰۰ واحد صنعتی در شهرک های صنعتی لرستان به بهره برداری رسیده است و ۲۳ هزار و ۵۳۸ هزار نفر نیز در این واحدها مشغول به کار هستند.

رازانی اضافه کرد: ۱۴ قرارداد حق بهره برداری نیز از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون منعقد شده که مساحت این طرح ها ۲.۵هکتار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha