هفته دولت یادآور خدمات جهادی دولتمردان برای تحقق مطالبات جامعه است

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: هفته دولت یادآور سیره شهیدان رجایی و باهنر و خدمات جهادی و انقلابی دولتمردان در عرصه تحقق مطالبات جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمدمحمدی زاده روز چهارشنبه همزمان با نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت در آئین غبارروبی گلزار شهدای شهر بوشهر افزود: شهیدان رجایی و باهنر الگویی کامل از سیمای آرمانی کارگزاران در حکومت اسلامی در راستای اخلاص و ساده‌زیستی، تخصص و تعهد، پاک‌دستی و تقوی، دانش و درایت، روحیه جهادی و خدمت صادقانه به مردم هستند.

وی اظهار کرد: هفته دولت فرصتی است تا مسئولان و کارگزاران نظام عزم راسخ خود را بر تداوم مسیر توسعه و پیشرفت نشان دهند و امید می رود روز به روز شاهد موفقیت بیشتر نظام اسلامی باشیم.

استاندار بوشهر افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۹۳۹ پروژه عمرانی و اقتصادی با ۳۲۲ هزار و ۹۱۸ میلیارد تومان در این استان با وجود همه محدودیت‌های اعتباری را نشان از خدمات جهادی و انقلابی دولتمردان دانست.

وی با بیان اینکه تجربه موفق حضور مردم در دفاع مقدس، امروز در جنگ اقتصادی یک امر مهم است افزود: امام راحل با ورود مردم به دفاع مقدس همه معادله‌های نظامی را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داد و جنگ به نفع ایران تمام شد.

استاندار بوشهر ادامه داد: امروز باید از تجربه موفق حضور مردم در عرصه دفاع مقدس برای مقابله با جنگ اقتصادی بیش از هر زمان دیگری بهره برد و شرایط حضور آنان را فراهم کرد.

محمدی زاده اظهار کرد: به طور یقین مردم در جنگ اقتصادی بهتر از جنگ نظامی می توانند ایفای نقش کرده و با حضور خود زمینه پیروزی نظام جمهوری اسلامی در این نبرد را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی محدود هستند تاکید کرد: در شرایط تحریم باید زمینه حضور بخش خصوصی که همان مردم هستند در عرصه کار و فعالیت فراهم شود.

استاندار بوشهر گفت: می‌توان با استفاده از منابع مردمی و بخش خصوصی سالانه چندین هزار میلیارد تومان را در طرح‌های اقتصادی هزینه کرد.

وی تاکید کرد: مسئولان با همراهی مردم در جنگ اقتصادی و مقابله با تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی دشمنان را وادار به شکست کرده‌اند و به فضل خدا نظام اسلامی در تمام عرصه‌ها در مسیر بالندگی و شکوفایی قرار دارد.

محمدی زاده با تاکید بر مبارزه با فساد گفت: نهادهای اطلاعاتی و امنیتی استان بوشهر مأمور شده اند افرادی را که در ادارات موجب فساد می‌شوند، شناسایی و به شدت با آنها برخورد قانونی کنند.

وی اظهار کرد: نهایت تلاش خود را به کار می بریم تا جلوی فساد در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر گرفته شود.

محمدی زاده گفت: خدمت در دستگاه های اجرایی استان بوشهر باید با تفکر بسیجی، انقلابی و جهادی باشد.

وی  هدف مشترک همه شهدا را حفظ انقلاب، نظام و رهبری عنوان کرد و گفت: شهدا به زندگی علاقه داشتند و بین شهادت و زندگی، شهادت را انتخاب کردند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: راه و روش شهدا باید برای ما درس عبرت باشد و از خدمت صادقانه و مردانه آنان به انقلاب و مردم درس عبرت گرفته شود.

فرماندار بوشهر گفت: مبارزه با فساد، تبعیض و بی عدالتی از سیاست‌های دولت جهادی و انقلابی است.

صالح رحیمی اظهار کرد: با وجود تلاش امپراطوری رسانه ای غرب که برای موفق نشدن دولت و ایجاد فاصله بین مردم و دولتمردان در تلاش هستند اما مسئولان نظام جمهوری اسلامی همه این توطئه ها را نقش برآب کردند.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک الگوی موفق و ابرقدرت در عرصه بین المللی حضور دارد.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha