۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84864239
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قطعی آب در هیچ یک از نقاط شهرکرد گزارش نشده است

۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۱۵
کد خبر: 84864239
قطعی آب در هیچ یک از نقاط شهرکرد گزارش نشده است

شهرکرد- ایرنا- مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: آبرسانی به مردم شهرکرد بدون وقفه در حال انجام بوده و گزارشی مبنی بر قطعی آب در هیچ یک از مناطق شهر گزارش نشده است.

فرشاد متقی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در شبانه‌روز گذشته هیچ تماسی با شماره ۱۲۱ که مربوط به قطعی آب است گرفته نشده و با توجه به اینکه مخازن پر از آب است مشکلی در خصوص آبرسانی در شهرکرد وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با این وجود چنانچه در هر یک از مناطق شهر مشکلی در خصوص آبرسانی از جمله افت فشار و یا قطعی آب وجود دارد شهروندان می‌توانند با سامانه ۱۲۱ تماس بگیرند تا به مشکل آنها رسیدگی شود.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرکرد بحران آب شرب را پشت سر گذاشته است و اگرچه روز گذشته رودخانه زاینده‌رود گل آلود شد و برای طرح‌های پدافندی انتقال آب چالش ایجاد کرد اما با توجه به اینکه مخازن در شرایط خوبی قرار دارد مشکلی برای آبرسانی به شهرکرد ایجاد نشده است.

سید هاشم فاطمی افزود: با انتقال ۱۰۰ لیتر بر ثانیه آب از تصفیه‌خانه سامان و همچنین تصفیه ۲۰۰ لیتر بر ثانیه آب چشمه کوهرنگ در تصفیه‌خانه گردنه خُلک، نیاز آبی شهرکرد تامین می‌شود و بین تولید و مصارف آب تعادل وجود دارد.

به گزارش ایرنا، با بازگشایی دریچه‌های سد زاینده‌رود در روز سه‌شنبه به علت رهاسازی گل و لای و رسوب سد به رودخانه، آب رودخانه گل‌آلود شد و برخی از طرح‌های پدافندی انتقال آب به شهرکرد از مدار خارج شد اما بنا بر اظهارات مسوولان این چالش تاثیری چندانی بر خدمات‌رسانی به مردم نداشته و آب شرب در تمامی نقاط شهر متصل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha