۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84864346
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح اقتصادی از جمله دستاوردهای دولت مردمی است

رشت - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم گفت: اجرای طرح اقتصادی جزو نقاط قوت دولت سیزدهم است که هر چه می‌گذرد اهمیت و آثار مثبت این طرح بزرگ برای مردم بیشتر روشن می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین مصطفی پور در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گیلان به مناسبت هفته دولت افزود: این طرح اقتصادی بزرگ با شجاعت و عزم دولت سیزدهم به اجرا درآمد در حالیکه دولت‌های گذشته جرات اجرای آن را نداشتند.

وی با اشاره به تلاش رسانه های بیگانه و همراهی برخی از رسانه های غیرهمسوی داخلی برای ناکارآمد جلوه دادن دولت سیزدهم افزود: آنها تلاش کردند که این نقطه قوت دولت را  درسایه ضعف اطلاع رسانی به عنوان نقطه ضعف دولت جلوه دهند.

رییس شورای اطلاع رسانی گیلان خاطر نشان کرد: این رسانه‌ها نقاط برجسته و اقدامات مثبت و بزرگ دولت را تحت عنوان نقاط ضعف به مردم القاء می کنند.

وی با بیان اینکه طی یک سال اخیر در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در بخش های مختلف در گیلان به مانند کشور انجام شده است، اظهار داشت: در حوزه اطلاع رسانی و بیان دستاوردهای دولت به مردم در سطح کشور و استان ضعیف کار شد از این‌رو نیازمند تقویت این بخش هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به ویژگی‌های مردمی و میدانی بودن رییس جمهور افزود: این ویژگی‌هاست که یک سری نقاط ضعف اطلاع رسانی را پوشش می‌دهد ضمن اینکه حضور میدانی یک مدیر حتی اگر برطرف کننده مشکل نباشد، اما التیام بخش است.

وی در ادامه با تشریح سایر اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: بدون هیچ تعصب و تنها با نگاه انقلابی باید بگویم که دولت سیزدهم تاکنون به اندازه چهار سال دولت‌های گذشته کار کرده‌است.

بسیاری از توفیقات اقتصادی به وسیله تلاش‌ها در حوزه سیاست خارجی به ثمر نشست

رییس شورای اطلاع‌رسانی استان گیلان با بیان اینکه در حوزه دیپلماسی کارهای قابل توجه‌ای انجام شده است، افزود: بسیاری از توفیقات اقتصادی از طریق تلاش‌های انجام شده در حوزه سیاست خارجی به ثمر نشسته است.

وی اظهار داشت: در مدت یک سال از فعالیت دولت سیزدهم بعضی از کشورها دوست و برادر ما شدند در حالیکه پیش از این فکر می کردیم همه همسایگان، دشمن ما هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به سفرهای استانی رییس جمهور و رفع بسیاری از مشکلات طی این سفرها افزود: اینکه رییس جمهور در عین رسیدگی و مدیریت همه امور کشور در مدت یک سال به همه استان های کشور سفر می کند و از نزدیک در جریان امور و مسائل مردم قرار می گیرد، کار بسیار ارزشمندی است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کسی در این شرایط بخواهد دولت را تخریب کند، خواسته یا ناخواسته خیانت کرده است، اظهار داشت: همه باید برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنیم در این بین رسانه‌ها نقش مهمی دارند.

جلسه شورای اطلاع‌رسانی استانداری گیلان با حضور جمعی از مدیران رسانه‌ای استان در استانداری برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha