۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 5274
کد خبر: 84864658
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بررسی دلایل عدم بازدهی تبلیغات اینترنتی

۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۵۹
کد خبر: 84864658
بررسی دلایل عدم بازدهی تبلیغات اینترنتی

امروز در این مقاله قصد داریم به صورت تخصصی دلایل عدم بازدهی تبلیغات اینترنتی را بررسی کنیم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

به صورت کلی بازدهی تبلیغات اینترنتی به ۳ موضوع مهم بستگی دارد که به ترتیب عبارت اند از:

  • استفاده از محتوای (بنر، تیزر و... ) غیر مناسب
  • زمان بندی نامناسب در تبلیغات
  • رزرو تبلیغ بدون در نظر گرفتن مخاطب هدف

بررسی دلایل عدم بازدهی تبلیغات اینترنتی

استفاده از محتوا و بنرهای غیر حرفه ای

بسیاری از مدیران کسب و کارها و کارشناسان تبلیغاتی در یک کار کاملا غیر حرفه ای، تبلیغ و زمان آن را رزرو و مشخص می کنند ولی هیچ برنامه ای برای محتوای تبلیغات ندارند!

مهم ترین بخش تاثیر گذار در بازدهی تبلیغات محتوای آن می باشد. متاسفانه مشاهده می شود برای تبلیغ های چند ده میلیونی از یک بنر ساده که فقط لوگو برند هست استفاده می کنند و این موضوع کاملا طبیعی است که بازدهی بسیار پایینی خواهند گرفت!

حتما توجه داشته باشید قبل از رزرو تبلیغات اقدام به تهیه بنر و محتوای حرفه ای کنید. برای این امر می توانید از شرکت های طراحی مانند سایت بنرساز برای طراحی انواع بنر استفاده کنید.

خدمات سایت بنرساز

خدمات سایت بنرساز برای تولید محتوا عبارت اند از: طراحی بنر گیف، طراحی بنر اینستاگرام، طراحی بنر تلگرام و... می باشد.

بررسی دلایل عدم بازدهی تبلیغات اینترنتی

زمان بندی نامناسب در تبلیغات

موضوع زمان بندی نیز یکی از موضوعات بسیار تاثیر گذار در تبلیغات می باشد. به این صورت که شما علاوه بر تایین زمان انتشار تبلیغات در روز برای مثال چه ساعتی از روز باشد، باید بازه زمانی آن را نیز تعیین کنید.

برای مثال شرکت اعزام دانشجو به ترکیه چرا باید وسط ترم تحصیلی اقدام به تبلیغ کند!؟ هر کسب و کاری متناسب با خدمات خود بازه یک بازه زمانی طلایی برای تبلیغات دارد که حتما باید رعایت شود.

تبلیغ بدون در نظر گرفتن مخاطب هدف

مهم ترین اصل در بحث تبلیغات در نظر گرفتن به مخاطب هدف می باشد. باید این سوال را از خود بپرسید که مخاطب هدف شما چه کسانی هستند؟ آیا می توانم این مخاطب هدف را در پیج و سایت های جوک و سرگرمی پیدا کنم؟

برای مثال شما در زمینه واردات کالای تخصصی پزشکی فعالیت می کنید، پس مخاطب هدف شما پزشکان می باشند.

حالا در مرحله اول که مخاطب هدف خود را مشخص کردیم نوبت به مرحله دوم یعنی انتخاب رسانه ای که مخاطب هدف من با آن در ارتباط باشد.

برای مثال ممکن است مخاطب هدف شما اصلا از فضای مجازی استفاده نکند، پس شما باید از وب سایت های تخصصی پزشکی برای تبلیغات استفاده کنید.

فرصت تبلیغاتی اینستاگرامی را از دست ندهید!

یکی از بهترین و پر بازده ترین پلتفرم ها برای تبلیغات و بازدهی آن در زود ترین زمان ممکن (چند ساعت اولیه تبلیغ)، تبلیغات در اینستاگرام می باشد.

تبلیغات در اینستاگرام بسیار کم هزینه بوده و شما را حتی در ساعت اولیه تبلیغات می تواند به فروش برساند!

اما برای رزرو این نوع تبلیغ نیز حتما ۳ مورد بالا را در نظر بگیرید! اگر می خواهید یک تبلیغات حرفه ای و پر بازده داشته باشید پیشنهاد ما این است این مقاله رو دوباره مطالعه کنید.

حتما توجه داشته باشید برای تبلیغات حرفه ای در اینستاگرام نیز نیازمند یک بنر حرفه ای و جذاب هستید که می توانید از خدمات طراحی بنر اینستاگرام سایت بنرساز www.Bannersaaz.ir استفاده کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha