۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 84864722
T T
۱۸ نفر

برچسب‌ها

سبزواری‌ها بیش از ۵ میلیارد ریال به بازسازی عتبات کمک کردند

سبزوار- ایرنا- رییس ستاد سبزوار در امور بازسازی عتبات عالیات گفت: مردم این شهرستان، از ابتدای امسال پنج میلیارد و ۹۱ میلیون ریال برای بازسازی اماکن مقدسه و عتبات عالیات کمک کرده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک میلیارد ریال بیشتر شده است.

به گزارش ایرنا، علی اکبر دلبری روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: بیشتر کمک‌های مردم این شهرستان برای توسعه صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف و صحن مطهر حضرت زینب کبری (س) در کربلای معلی و رواق امام محمد باقر (ع) در کاظمین هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین با کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خیران در قالب طرح همدلی مومنانه، بسته های معیشتی بین اقشار محروم و نیازمند به مناسبت اعیاد، موالید و روزهای شهادت ائمه اطهار (ع) در سبزوار توزیع شده است. 

برپایی ۶ موکب اربعین در عراق 

رییس ستاد سبزوار در امور بازسازی عتبات عالیات گفت: این شهرستان برای خدمت به زائران اربعین حسینی در عراق ۶ موکب برپا می کند که پنج مورد آن در شهر کربلا و یک موکب در مرز مهران پذیرای زائران اربعین خواهد بود.

دلبری افزود: بدین منظور ۲۵۰ خادم اربعین در این موکب ها به مدت بیش از  ۱۰ روز برای پذیرایی از ۲۵۰ هزار زائر پیاده اربعین مستقر خواهند شد.  

وی اظهار داشت: تاکنون ۲۵ میلیارد ریال از نذور و کمک های نقدی و غیرنقدی مردم شهرستان سبزوار برای آیین اربعین امسال جمع آوری شده است که این کمک ها همچنان ادامه دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha