۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۱۸
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84864856
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس‌جمهور به خراسان‌شمالی جذب شد

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: یکهزار و ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی از ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رییس جمهور به استان جذب شد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح مرکز بهداشت خرتوت در شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: در سفر رییس جمهور و هیات همراه به خراسان شمالی، ۱۲ برابر بودجه یک سال به این خطه اعتبار اختصاص یافت که برای نیمی از آن پروژه تعریف شده است.

وی با بیان اینکه تکمیل های طرح های نیمه تمام از رویکردهای اصلی دولت در استان ها است، بیان کرد: با توجه اینکه خراسان شمالی جزو استان فعال در حوزه کشاورزی است، اولویت دولت تکمیل طرح های نیمه تمام بخش کشاورزی است.

حسین نژاد افزود: تکمیل طرح های صنعت، معدن و گردشگری استان نیز مورد توجه است.  

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر استفاده از آبیاری نوین در اراضی کشاورزی استان، تصریح کرد: با بهره برداری از  نخستین بند لاستیکی استان در روستاهای کوشکی ترکمن و کوشکی مانه و سملقان،  یکهزار هکتار از زمین های کشاورزی این منطقه زیر پوشش آبیاری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه مردم، رهبری و اسلام سه رکن مهم پیشرفت کشور است، یادآور شد: ناموفق نشان دادن عملکرد دولت و فاصله انداختن بین مردم و مسوولان از برنامه های اصلی رسانه های معاند است که باید با هوشیاری و تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام در حوزه های گوناگون به مردم آگاهی دهیم.

به گزارش ایرنا، ۱۲ هزار و  ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۱۹۳ مصوبه از رهاوردهای سفر رییس جمهور  در دوم تیرماه جاری به خراسان شمالی بود.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد، شامل هشت شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، رازوجرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha