نگاه اتحاد بخشی و امید آفرینی دولت سیزدهم ستودنی است

یزد- ایرنا- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: نگاه اعتماد بخشی و امید آفرینی دولت با اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در قبال مردم و جامعه ستودنی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام کاظم کریم بیگی روز چهارشنبه در دیدار با استاندار یزد افزود: این روحیه و رویه که مورد تاکید مقام معظم رهبری و بسیار ضروری و حیاتی است باید همچنان در جامعه اسلامی باشد.

وی از تمامی تلاش‌هایی که تاکنون در کشور برای ایجاد امید و اعتماد بین آحاد مردم به وجود آمده قدردانی کرد و تداوم آن را خواستار شد و ادامه داد: همه باید دولت را در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف یاری دهند.

همچنین فرمانده سپاه الغدیر با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص رجایی و باهنر گفت: یکی از اصلی‌ترین وظایف و ماموریت مهم تمامی مسئولان در کشور تحقق جهاد تبیین مورد عنایت و تاکید مقام معظم رهبری است.

سرتیپ حسین زارع کمالی افزود: تحقق جهاد تبیین نقش اصلی در برهه کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی در شکست اهداف دنیای استکباری به خصوص در جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی دارد و باید روز به روز در جامعه اسلامی تقویت شود.

وی از مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان که با روحیه جهادی و انقلابی در مسائل و مشکلات از جمله سیل در کنار مردم بودند قدردانی کرد و گفت: باید روحیه جهادی و انقلابی که نیاز اصلی کشور است در جامعه و مناطق مختلف استان گسترش یابد.

همچنین استاندار یزد از همکاری و فعالیت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد و گفت: حضور نیروهای مردمی و انقلابی با روحیه جهادی در عرصه‌های مختلف در خدمت به مردم و کشور قابل تشکر است و باید این هدف و روحیه ادامه داشته باشد.

مهران فاطمی بیان کرد: اقدامات سپاه و بسیج در بخش‌های مختلف همواره ضروری و راه‌گشا بوده و باید مردم و مسئولان در کنار هم برای کمک به دولت در تحقق اهداف و برنامه‌ها ماموریت دینی و انقلابی خود را بیش از گذشته انجام دهند که بسیار ضروری است.

در پایان با لوح سپاس از تلاش‌های دولت در استان یزد قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha