نماینده ولی‌فقیه در کردستان:عملکرد دولت زمینه امیدآفرینی را فراهم کرده است

سنندج- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: استاندار و تیم ستادی مدیران استان با روحیه امید و نشاط اجتماعی شرایط ویژه‌ای را برای خدمت به مردم رقم زده‌اند و این رویکرد اوج موفقیت را به دنبال دارد.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در دیدار با استاندار و مدیران ستادی استانداری کردستان که به مناسبت هفته گرامیداشت دولت برگزار شد به روایتی از امام حسین(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: امام حسین (ع) فرمودند اگر در جایگاهی قرار گرفتید و حاجات مردم را برآورده کردید این یک نعمت الهی است که نصیب شما شده است.

وی از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان اسوه‌های خدمت جهادی به مردم نام برد و با بیان اینکه هفته دولت در راستای تحقق خواسته‌های مردم می‌تواند جلوه‌گر خدمت باشد، گفت: اگر مدیر یا مسئولی خود را ملجاء و پناهگاه مردم قلمداد نکند و به هر جهت پاسخگوی خواسته و مطالبات مردم نباشد باید بداند که مسئولیت و وظیفه انسانی خود را به خوبی انجام نداده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه کسانی که در کسوت خدمتگزار مردم قرار می‌گیرند، اگر با حرف و حدیث‌هایی مواجه شدند، نباید در انجام وظیفه به مردم آزرده شوند، خطاب به مدیران تصریح کرد:کار برای خلق خدا یک نعمت عظیم الهی است و نباید از نعمت‌های خدا بیزار و دلمرده شوید. 

پورذهبی مسئولیت‌پذیری و تعهد به خدمت را از ویژگی‌های دیگر هیئت دولت مستقر در استان دانست و ابراز داشت: خدمتگزاری به مردم نیازمند تعهد مدیران دستگاه‌های اجرایی است، امری که خوشبختانه، تلاش زیرمجموعه استانداری رضایت‌مندی ریاست جمهوری از سفر به استان را به همراه داشته است.

استاندار کردستان نیز در این دیدار یکی از مهمترین راهبردهای دولت سیزدهم را فعال کردن ظرفیت‌های مغفول اقتصادی کردستان اعلام کرد و گفت: در صدد هستیم به واسطه آن ظرفیت‌های جدیدی برای ورود سرمایه‌گذاران معرفی شود.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: در برنامه میثاق با الگوگیری از شهیدان بزرگ، همه تلاش خود را برای بهبود معیشت مردم در یک سال گذشته به‌کار بسته‌ایم.

وی اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی آبرسانی به سنندج سال گذشته با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی، ۳۶ درصد بود که هم اکنون به بالای ۸۰ درصد رسیده و حداکثر تا اوایل مهرماه به بهره‌برداری می رسد.

وی افزود: از سیاست‌های مدیریت عالی استان  فعال کردن بخش معدن و ایجاد زنجیره ارزش در استان است که  شرکت شستا فعالیت خود را در معدن طلای سقز آغاز کرده که امیدواریم این معدن نیز همانند معدن طلای زرکوه قروه به تحقق اهداف اقتصادی و اشتغالزایی کمک کند.

از دوم تا هشتم شهریور به هفته دولت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha