وزیر بهداشت با خانواده شهید صحافی در استان سمنان دیدار کرد

سمنان- ایرنا- بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده دولت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با حضور در خانه شهید عطاالله صحافی از شهدای معلم در دوران دفاع مقدس در دومین روز از هفته دولت با خانواده این شهید دیدار کرد.

به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خدمات و جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس و همت و شکیبایی خانواده‌های آنان ستودنی است و باید در جامعه ارج نهاده شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دیدار گفت: در هفته دولت بسیار خرسندیم که در محضر خانواده شهید صحافی هستیم.

عین اللهی یادآور شد: حضرت آیت الله رئیسی همواره تاکید بر حضور در بین خانواده معزز شهدا دارند و امروز نیز بنده حامل سلام گرم ریاست محترم جمهور هستم.

وی با اشاره به اینکه سرمایه اصلی ما در دولت و کشور شهدا هستند تاکید کرد: خون شهدا باعث شد ما در برابر تهاجم دشمنان و هجمه هایی که در طول این ۴۳ سال ادامه دارد بایستیم.

وی بیان کرد که امروز نیز کشور با تحریم ناجوانمردانه دشمن مواجه است که دشمن قصد دارد مانع پیشرفت کشور شود.

وزیر بهداشت گفت: شهدا، خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران ما امروز کشور را به این توفیقات رساندند. از روح بلند شهید میخواهیم که کمک کند در خدمتگزاری به مردم موفق باشیم. 

به گزارش ایرنا، شهیدصحافی از شهدای دفاع مقدس بود که پس از ۶ ماه و ۲۶ روز نقش آفرینی در دفاع از خاک ایران اسلامی سرانجام بیست و دوم بهمن ۱۳۶۴  به فیض شهادت نائل آمد.
براساس گزارش‌ها افتتاح طرح‌های عمرانی در بخش‌های مختلف مانند آموزشی ، راه و اقتصادی در زمینه دانش‌بنیان‌ها از جمله برنامه‌های وزیر بهداشت به عنوان نماینده دولت سیزدهم در دومین روز از هفته دولت در سمنان است.
به گزارش ایرنا، به مناسبت شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و شهید محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha