۲۴ طرح راهداری خراسان رضوی در هفته دولت به ثمر نشست

مشهد-ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بهره‌برداری از ۲۴ طرح عمرانی و خدماتی راهداری در این استان با اعتباری افزون بر هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال طی هفته دولت در حال انجام است.

جعفر شهامت روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین عملیات اجرایی چهار طرح ویژه راههای استان خراسان رضوی با پیش‌بینی حدود ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیز در این هفته آغاز می شود.

وی گفت: اجرای پل باکسی قبل از ورودی روستای جنبذ شهرستان ششتمد، اجرای سیستم روشنایی سه راهی مهنه- فیض‌آباد، انعقاد قرارداد روکش آسفالت به طول ۸۰۷ کیلومتر و انعقاد قرارداد رفع ۴۸ نقطه پرحادثه در قالب مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان آغاز می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: ماهیت پروژه های راهداری به گونه ای است که در حین اجرا معمولا مردم و رانندگان از آن بهره برداری می کنند و در عمل بسیاری از طرح های تکمیل شده راهداری که طی این هفته به صورت رسمی افتتاح شده اند، قبلا زیر بار ترافیک رفته اند.

شهامت خاطر نشان کرد: یکی از طرح های مهم بهره‌برداری شده در هفته دولت، مجتمع خدماتی رفاهی هشت بهشت با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و ۱۰ میلیارد سهم دولت است که برای ۱۵ نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجاد کرده است.

وی افزود: بهره‌برداری از مرکز معاینه فنی سنگین خواف با سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و اشتغال ۵ نفر به طور مستقیم و تکمیل پروژه روکش آسفالت در چند محور اصلی و فرعی استان خراسان رضوی از دیگر طرح های مهم افتتاح شده در این هفته می‌باشد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیر آسفالته در جایگاه سوم کشور از نظر طول راهها و همچنین تردد درون استانی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha