۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84865541
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در بجنورد آغاز شد 

۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۱۹
کد خبر: 84865541
اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در بجنورد آغاز شد 

بجنورد-ایرنا- مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: طرح مدیریت مصرف بنزین از امروز-پنجشنبه- به مدت یکماه در مرکز استان آغاز شد.

مجتبی شکوری به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این طرح جایگاه های عرضه بنزین در مرکز استان درشبانه روز ۲ ساعت تعطیل می شوند و خدمات رسانی ندارند. 

وی با بیان اینکه در این طرح میزان مصرف بنزین مدیریت شود افزود: سعی بر کاهش مصرف بنزین است و ساعت تعطیلی جایگاه های عرضه بنزین مشخص و به مالکان اعلام شده است. 

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود این طرح تا پایان شهریورماه تداوم داشته باشد وا انتظارمی رود شهروندان همکاری لازم را داشته باشند.

تاکید بر صرفه جویی در مصرف بنزین با استفاده از سی. ان. جی 

شکوری گفت: با توجه به افزایش چشمگیر مصرف بنزین در استان، مردم در مصرف این فرآورده صرفه جویی کنند و شهروندان از خودروی دوگانه سوز استفاده کنند.

وی اظهار داشت: میزان مصرف بنزین در مردادماه امسال نسبت به مردادماه پارسال ۴۰ درصد افزایش دارد و با این روند احتمال افزایش مصرف درروزهای آتی بیشتر خواهدشد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده اکنون کمبودی در تامین و عرضه بنزین در جایگاه های سوخت استان وجود ندارد و مخازن در این مکان ها پر است.

در خراسان شمالی ۵۵ جایگاه عرضه بنزین و ۳۰ جایگاه سوخت سی. ان. جی فعال است.  

خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha