۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۱۵
کد خبر: 84865569
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار قشم: رویکرد دولت مردمی ایران قوی، خدمت موثر است

قشم - ایرنا - فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه رویکرد دولت مردمی ایران قوی کار کردن بدون حاشیه و ارائه خدمات موثر است، گفت پاسخ بی‌انصافی و دشمنی‌ها را هم با عملکرد واقعی و ایجاد تغییرات به نفع مردم می دهیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد محمد حسینی روز پنجشنبه در آیین افتتاح متمرکز طرح های عمرانی هفته دولت در استان هرمزگان که با حضور استاندار در محل فرمانداری قشم آغاز شد، اظهار داشت ماموریت ما تلاش برای رفع مشکلات مردم و ارایه خدمت موثر است.

وی ادامه داد: بر همین اساس برآیند پیگیری‌های همکارانم در ادارات و نهادهای شهرستان در یکسال گذشته رشد ۸۰ درصدی پروژه های قابل بهره‌برداری در هفته دولت امسال نسبت به سال پیش است.
فرماندار قشم توضیح داد: تلاش مجموعه همکاران من در شهرستان با توجه به مأموریتی که نماینده عالی دولت در استان ابلاغ کرده است، توجه به پیوست عدالت و توزیع عادلانه خدمات در سراسر شهرستان بوده و توزیع ۳۱ طرح در بخش مرکزی با بیشترین جمعیت، ۱۲ طرح در بخش حرا که مقام دوم جمعیت شهرستان داراب است و چهار پروژه در بخش شهاب بر همین اساس اجرایی شده است که امیدواریم برای مردم قدرشناس و ولایی شهرستان قشم مبارک باشد.

محمد حسینی اضافه کرد: ۴۷  طرح به ارزش بیش از ۲ هزار و ۵۱۳ میلیارد ریال در حوزه های خدمات بهداشتی و درمانی، ورزش و جوانان، صنایع دستی و گردشگری، نوسازی مدارس، منابع طبیعی و آبخیزداری، شیلات، راه و شهر سازی، عمران شهری، بنیاد مسکن، راهداری و حمل و نقل جاده ای، دهیاری ها و هواشناسی داریم که امروز به دست استاندار هرمزگان افتتاح می شود.

رشد ۸۰ درصدی اعتبارات طرح‌های هفته دولت در قشم

فرماندار قشم گفت: اعتبارات این طرح ها برای بهره برداری در هفته دولت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۸۰ درصدی داشته است.

وی افزود: این طرح ها از محل اعتبارات ملی، استانی و بخش خصوصی تامین اعتبار شده است که به ترتیب سهم اعتبارات ملی  بیش از یکهزار و ۵۸۸ میلیارد ریال،  بخش خصوصی ۹۲۵ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال و اعتبار استانی هشت میلیارد ریال  بوده است.

محمد حسینی یادآور شد: نکته قابل ذکر اینکه پنج حوزه بهداشت و درمان با ۱۵میلیارد و یکصد میلیون تومان در نخستین روز هفته دولت توسط استاندار هرمزگان به صورت متمرکز افتتاح شده است.

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha