فرماندار مهاباد: مدیران دستگاه‌های اجرایی روحیه جهادی شهدا را الگوی خود قرار دهند

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید روحیه جهادی شهیدان را الگوی رفتاری خود قرار داده و در راستای خدمت به مردم بکارگیری کنند.

به گزارش ایرنا، امیر قادری روز پنجشنبه در دومین روز از هفته دولت در آیین غبارروبی و گلباران مزار شهدای این شهر که با حضور مسوولان اجرایی و مردم برگزار شد، افزود: مدیرانی که در این دولت فعالیت می‌کنند باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه دولت مردمی سیزدهم بی ادعا و در کنار محرومان است، اضافه کرد: فلسفه هفته دولت نیز ارایه هر چه بیشتر خدمات به مردم و بیان عملکرد نظام به مردم است.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه بنای کار دولت رفع مشکلات مردم بر اساس اصول و ارزش‌های نظام اسلامی است، یادآور شد: هفته دولت فرصتی است مغتنم تا مسوولان و کارگزاران نظام عزم راسخ خود را بر تداوم مسیر توسعه و پیشرفت نشان دهند.   

قادری اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی همواره دشمن به فکر توطئه علیه نظام و ایجاد تفرقه در بین مردم بوده که همواره با حضور ملت همیشه بیدار و با بصیرت ایران اسلامی این توطئه‌ها خنثی شده است.  

فرماندار مهاباد: مدیران دستگاه‌های اجرایی روحیه جهادی شهدا را الگوی خود قرار دهند

در ادامه این مراسم مسوولان و اقشار مختلف مردم ضمن غبارروبی، گلباران و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گلکون کفن این شهرستان ادای احترام کرده و یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

خدمت خالصانه به مردم وظیفه اصلی مسوولان است

فرماندار ویژه مهاباد همچنین به همین مناسبت در آیین تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان اظهار کرد: کارمندان نمونه باید دارای تقوا بوده تا همیشه خود را در محضر خداوند ببیند و پروردگار را ناظر بر اعمال خود بدانند.

وی اضافه کرد: کاردانی و تخصص در اولویت ارزیابی کارمندان نمونه قرار دارد تا انتظار ارایه بهترین خدمات به مردم را داشت.

قادری سعه صدر را یکی دیگر از ویژگی های کارمند نمونه دانست و افزود: مراحل بروکراسی اداری ما طولانی بوده و رفتار با صحه صدر و فروتنانه کارمندان با مراجعه کنندگان احساس آرامش و رضایت را به مردم انتقال می دهد.

به گزارش ایرنا، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، امسال ۴۱ طرح عمرانی و اقتصادی با هزینه بیش از ۹ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال نیز در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha