۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۲۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84865830
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه از شهرداری سنندج

۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۲۹
کد خبر: 84865830
چند خبر کوتاه از شهرداری سنندج

سنندج- ایرنا- مجاز شدن تمام انشعابات آب در بوستان و فضاهای سبز سنندج، آغازعملیات تکمیل ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل شهری حسن آباد و اجرای عملیات هدایت آب سطحی میدان انقلاب چند خبر کوتاه از شهرداری سنندج است.

به گزارش ایرنا، معاون خدمات شهری شهرداری سنندج روز پنجشنبه اظهار داشت: با هدف جلوگیری از هدر رفت آب با همکاری شرکت آب و فاضلاب، انشعابات غیرمجازی که در فضاهای سبز و بوستان‌های سطح شهر وجود دارد، احصا و از مدار خارج می شود.

عرفان فتحی با بیان اینکه تمام انشعابات آب در فضاهای سبز و بوستان ها مجاز می شود و در نقاطی که امکان استفاده از آب های امتیازدار وجود ندارد از روان آب‌ها و آب‌های راکد با نصب مخازن برای آبیاری استفاده می شود، اعلام کرد: این مهم به شدت مصرف آب را پایین می آورد.

وی کاشت گونه‌های کم آب در فضای سبز را از دیگر برنامه‌های معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد و گفت: استفاده از چمن آفریقایی که نیاز آبی کمتری دارد و درختچه ها از اولویت‌های ما در راستای کاهش میزان مصرف آب است.

آغاز عملیات تکمیل ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل شهری حسن آباد

شهردار سنندج با بیان اینکه پروژه احداث ایستگاه آتش نشانی ناحیه حسن آباد سنندج در زیربنای ۵۷۰ متر در سال ۱۳۹۲ آغاز شده است، اظهار داشت: این پروژه در ۲ طبقه در حال احداث است و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سید انور رشیدی افزود: با توجه به  توسعه وسعت و افزایش جمعیت شهر سنندج، احداث ایستگاه های آتش نشانی برای تسریع در انجام به موقع عملیات امدادی در زمان بروز حوادث بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه عملیات احداث ایستگاه آتش‌نشانی در حسن آباد نیمه کاره است، اضافه کرد: تکمیل این ایستگاه و احداث ایستگاه‌های جدید در نقاط مختلف شهر در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی با برنامه‌ریزی شورا و شهرداری سنندج اعتبار لازم برای تکمیل ایستگاه آتش نشانی حسن آباد تامین و عملیات تکمیل این پروژه کلید خورده است.

شهردار سنندج با تاکید بر اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام از اولویت های مهم شهرداری سنندج است، گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام به عنوان رویکرد اصلی عمرانی دولت بستر رضایتمندی شهروندان را فراهم می سازد از این رو از تمام توان و ظرفیت‌ها در راستای تحقق این مهم بهره خواهیم گرفت.

اجرای عملیات هدایت آب سطحی میدان انقلاب سنندج

مدیرشهرداری منطقه دو سنندج اظهار داشت: در راستای اجرای عملیات هدایت آب‌های سطحی عملیات حفاری برخی معابر اصلی در هسته مرکزی میدان انقلاب اجرا خواهد شد.

رفیق دوست افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با راهنمایی و رانندگی در راستای اجرای این طرح مسیرهای بلوار ۲۸ دی به سمت چهار راه و میدان انقلاب از ساعت ۲۳ روز پنجشنبه سوم شهریور تا هشت صبح روز شنبه پنجم شهریور جاری بسته می شود.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح ضمن هدایت آب های سطحی، مشکل آبگرفتگی در سرای رحمان که هر ساله در زمان بارش نزولات آسمانی مشکلات عدیده ای را برای شهروندان به ویژه مغازه داران در این نقطه ایجاد می کرد رفع خواهد شد.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha