کیش میزبان رویداد ورزشی نورزگاه بانوان کشورهای منطقه است

کیش - ایرنا - معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان گفت: با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان منطقه آزاد کیش برای اولین با امسال رویداد ورزشی بانوان کشورهای حوزه نوروز در این جزیره برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، مریم کاظمی پور روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری در کلاس توجیهی نمایندگان سازمان لیگ فوتسال در بخش بانوان در فصل مسابقاتی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ در جزیره کیش اظهار داشت: تلاش می شود در ماه های آتی یک رویداد بین المللی فرهنگی با عنوان نوروزگاه در حوزه بانوان کشورهای حوزه نوروز برگزار شود که بهانه و بستر آن برپایی مسابقات ورزشی است.

وی افزود: توسعه ورزش قهرمانی و تیمی بانوان کشور، حمایت از این قشر برای حضور در عرصه های بین المللی و معرفی نوروز به عنوان یک رویداد فرهنگی از جمله اهداف برگزاری رویداد ورزشی نورزگاه بانوان در جزیره کیش است.

کاظمی پور اضافه کرد: این رویداد در چند رشته ورزشی از جمله فوتسال برگزار می شود و تلاش می کنیم با ثبت این رقابت منطقه ای و آسیایی در جدول بین المللی فیفا این رشته را در کشور خودمان پویا نگه داریم.

وی افزود: در برگزاری این رویداد وزارت ورزش و جوانان، برخی فدراسیون های ورزشی و سازمان منطقه آزاد کیش با هم همکاری خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha