۳۴ طرح عمرانی در طرقبه‌شاندیز خراسان رضوی بهره‌برداری شد

مشهد-ایرنا- فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز گفت: همزمان با هفته دولت ۳۴ طرح عمرانی و خدماتی با ۳۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

حمیدرضا ضیایی رحیمیان روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از میزان اعتبار یاد شده ۲۷۳ میلیارد تومان مربوط به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تسهیلات بانکی و بالغ بر ۱۰۳ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات دولتی تامین شده است.

وی همچنین گفت: اجرای هفت طرح با اعتبار اولیه ۵۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز در این ایام آغاز می‌شود.

فرماندار طرقبه شاندیز اضافه کرد: از مجموع ۴۱ پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی ۱۸ پروژه مربوط به بخش طرقبه و ۲۳ پروژه نیز مربوط به بخش شاندیز می‌باشد.

ضیایی رحیمیان با اشاره به اینکه فرمانداری شهرستان ۲۶ برنامه فرهنگی و اجتماعی را مصوب کرده است، افزود: از جمله این برنامه های فرهنگی و اجتماعی برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و دیدارهای مختلف مردمی و سایر برنامه ها در سطح شهرستان طرقبه شاندیز است که در هفته دولت در حال انجام است.

وی ادامه داد: از جمله پروژه های شاخص شهرستان که در هفته دولت افتتاح و یا کلنگ زنی می شود می توان به آغاز عملیات آماده سازی احداث ۳۳۰ واحدی نهضت ملی مسکن در طرقبه، پایگاه اطلاع رسانی گردشگری شهر شاندیز و آبرسانی به روستای نقندر بخش طرقبه اشاره کرد.

براساس اعلام دستگاه‌های خدماتی، شمار ساکنان شهرستان طرقبه و شاندیز حدود ۸۰ هزار نفر است که این جمعیت در ۲ شهر طرقبه و شاندیز و ۳۹ روستای دارای دهیاری سکونت دارند.

همچنین اکنون ۱۵ آبادی شهرستان طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری شناخته شده و ییلاقی و گردشگر پذیر هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha