۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۴۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84866099
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳ طرح عمرانی در جنوب خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید

گناباد-ایرنا- ۲۳ طرح عمرانی با مجموع اعتبار ۳۰۳ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال در دومین روز از هفته دولت در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، بر این اساس  ۱۱ طرح با ۹۷ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال در شهرستان بجستان، ۹ طرح با ۸۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان مرزی خواف و  سه طرح با ۱۲۲ میلیارد ریال در شهرستان گناباد مورد بهره برداری قرار گرفته‌اند.

فرماندار بجستان روز پنجشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با دومین روز از هفته دولت ۹ طرح برق رسانی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان، احیا و مرمت قنات درزاب و اجرای طرح پخش سیلاب فاز دوم این شهر به بهره‌برداری رسید.

حسن حیدری افزود: برای اجرای طرحهای فوق ۹۷ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار خواف هم در آیین بهره‌برداری از طرحهای هفته دولت در این شهرستان گفت: این طرحها شامل پنج طرح عمرانی شهری شهرداری خواف شامل کانال دفع آبهای سطحی ، اجرای پل با سه دهنه ۱۰ متری در محل کال خواجه یار، بهره برداری از توسعه فضای سبز و پارکهای عمومی  و اجرای جدول گذاری بلوارهای فردوسی ، نظام الملک و شهید باهیبت و توسعه و بهبود شبکه حمل و نقل درون شهری است.

مهدی عباسپور افزود: ۲ طرح اقتصادی صندوق کارآفرینی و امید در روستای خرگرد، چمن مصنوعی روستایی و اقامت‌گاه بوم گردی دیگر طرحهای افتتاحی شهرستان خواف به شمار می رود.

 فرماندار گناباد هم از بهره برداری سه طرح شامل پل روستای مند و روشنایی بلوار حدفاصل میدان آزادی تا بیدخت و تولید باطری در این شهرستان خبر داد.

رضا نصیری افزود: این طرحها با اعتبار ۱۲۲ میلیارد ریال در شهرستان گناباد به بهره برداری رسید.

۱۳۴ طرح در مجموع با صرف اعتبار چهار هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال طی هفته دولت در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف با بیش از ۲۸۰ هزار نفر جمعیت به ترتیب در فاصله ۲۸۷ ، ۲۷۸ و ۲۶۷ کیلومتری جنوب، جنوب غربی و جنوب شرقی مشهد و جنوبی‌ترین نقطه استان خراسان رضوی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha