۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84866935
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه ملایر: عملکرد دولت سیزدهم در بسیاری از شاخص‌ها مثبت است

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر گفت: عملکرد دولت آیت‌الله رئیسی طی یکسال گذشته در بسیاری از شاخص‌ها و دستورالعمل‌هایی که مقام معظم رهبری مطرح کردند، مثبت است و در ارزیابی‌های به عمل آمده در جنبه‌های مختلفی همچون تورم و قیمت دلار، در مقایسه با مدت مشابه، مطلوب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه افزود: معاون اول رییس جمهور نیز با ارائه سه بسته مقابله با نوسانات اقتصادی، اشتغالزایی و مبارزه با فقر و بی‌عدالتی، این نوید را داد که از پیچ مشکلات اقتصادی عبور کرده‌ایم و شاهد رونق اقتصادی خواهیم بود.

وی مساله اقتصاد و فرهنگ را اولویت مهم دولت دانست و بیان کرد: دولت سیزدهم در سیاست خارجی نیز موفق عمل کرد و جمهوری اسلامی امروز راه خود را برای جهش تولید، تقویت تولیدات داخلی، خنثی کردن تحریم‌ها، تقویت تعامل با دنیا و برقراری ارتباط با شرق را پیدا کرده است.

امام جمعه ملایر با اشاره به روند اجرای مذاکرات برجام و وقت‌کشی آمریکا در توافق نهایی، خاطرنشان کرد: وقت‌کشی آمریکا در توافق برجام، نشان دهنده استیصال آنها است و باید بدانند که ملت ایران هرگز زیر بار خواسته‌ها و تحمیل‌های آمریکا نمی‌رود.

حجت الاسلام برقراری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند، افزود: کارمندان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشند و به دنبال خدمت‌رسانی خالصانه و به دور از ریا به مردم باشند.

وی همچنین به هشتم شهریور روز مبارزه با تروریست و انفجار دفتر نخست وزیر و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر در سال ۱۳۶۰ اشاره کرد و گفت: امروز منادیان مبارزه با تروریست، خودشان از سران تروریست و بانیان ترور هستند که سال‌هاست دستشان به خون فرزندان این مرز و بوم آلوده شده است.

به گفته وی ملت ایران با این ترورها شکست نمی‌خورد و این انقلاب و نهضت را به رهبری امام راحل با استواری و پایمردی ادامه دادند و امروز همان ایثار، روحیه، پایداری و استقامت در بدنه و رگ‌های این ملت جوشان است و این راه را به برکت خون شهیدان رجایی و باهنر ادامه می‌دهند.

خطیب جمعه ملایر تصریح کرد: اگر بخواهیم به دولتمردان نمره بدهیم، نمره آنها بر حسب انطباق عملکردشان با منویات رهبر فرزانه انقلاب است.

حجت الاسلام برقراری اظهار داشت: هر اندازه عملکرد دولتمردان با منویات رهبر فرزانه انقلاب مطابقت داشته باشد، به همان اندازه در بین مردم مقبولیت و محبوبیت خواهند داشت.

وی با اشاره به تاکیدات، اولویت‌ها و دستورالعمل‌های مهم رهبر معظم انقلاب در روزهای نخست فعالیت دولت سیزدهم، گفت: عملکرد دولت سیزدهم در برخی دستورالعمل‌ها و شاخص‌ها مثبت است، اما در برخی دستورالعمل‌ها با نقطه مطلوب مقداری فاصله دارد که امیدواریم در سال دوم دولت، این فاصله‌ها کمتر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha