استاندار خراسان رضوی: ایجاد انضباط اقتصادی، اولویت اصلی خراسان رضوی است

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: فعالیتهایی در زمان مدیریتهای سابق استان انجام شده بود ولی عدم انضباط باعث شده بود تا نتیجه مشخصی در حل مسایل حاصل نشود از این رو ایجاد انضباط اقتصادی، اولویت اصلی خراسان رضوی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری روز شنبه و در گردهمایی بصیرت افزایی سیاسی در سپاه امام رضا (ع) افزود: این در حالی است که مدیران باید برای انجام کارهای خود اولویت بندی داشته باشند و از این رو مسایل استان در کنار مزیتهای آن برای انجام درست کارها فهرست شد.

وی اضافه کرد: حضور اینجانب در استانداری و تشکیلات دولتی، ظرفیت و ابزاری برای خدمت به مردم است و از سوی دیگر، فرماندهی سپاه نیز نظراتی برای حل موضوع گره گشایی اقتصادی و  مسایل زیرساختی استان داشت ولی ابزار لازم را در اختیار نداشت.

استاندار خراسان رضوی گفت: نخستین راهبرد اعلام شده در آغاز ورود به تشکیلات مدیریت استان، حفظ تعادل استانی و جلوگیری از تنش ها بود زیرا اگر در بخشی دچار التهاب شویم امکان انجام کار اساسی وجود ندارد.

نظری افزود: راهبرد به معنی جهت است و جهت گیری کنونی مدیریت استان حل مسایل با ایجاد قرارگاه هایی برای رسیدن به هدف مشخص و در زمان بندی معین است تا با هماهنگی بین بخشهای دولتی، خصوصی و مردمی نتایج به زودی محقق شود.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب نیز بر انجام کار قرارگاهی تاکید دارند زیرا در زمان دفاع مقدس به واسطه حفظ سرمایه موجود و رسیدن به نتایج ، فرماندهان نظامی از ایجاد قرارگاه، بهترین بهره لازم را به دست آوردند چرا که از ویژگیهای قرارگاه، رصد، هماهنگی، حمایت و تصمیم گیری به موقع برای انجام کارها بود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در حوزه اقتصادی علاوه بر جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی بر احیای واحدهای صنعتی نیز تاکید شد چرا که برای پیشرفت اقتصادی  به زیرساخت های عمرانی نیز نیاز است و ایجاد زنجیره در صنایع پیشران در نقشه راه استان قرار گرفت.

نظری افزود: هفته دولت به نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر نام گذاری شده است تا ما نیز از این شهدا که الگوی انجام عمل خالصانه و تبعیت پذیری از ولایت هستند  تبعیت کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha