۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84867723
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح و اجرای ۱۴۶ پروژه عمرانی در طبس همزمان با هفته دولت

بیرجند - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: هفته دولت امسال ۱۴۶ پروژه در این شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود و امروز هفت پروژه شاخص با هزینه‌کرد و سرمایه‌گذاری ۴۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی اکبر رحیمی روز شنبه در آیین افتتاح پست ۱۳۲،۲۰ کیلوولت صنعتی طبس که با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد افزود: تکمیل و توسعه پست ۴۰۰ کیلوولت گلشن با اعتبار ۷۴ میلیارد تومان، روکش آسفالت راه روستایی به طول ۲.۵ کیلومتر با اعتبار چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و افتتاح پل و کلنگ‌زنی پنج آبنما به پل در محور طبس - اصفهان با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان از جمله این پروژه‌ها است.

وی گفت: پروژه تجهیز معدن زغالسنگ جعفران با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، ظرفیت استخراج ۱۰۰ هزار تن و اشتغالزایی ۲۰ نفر و کارخانه زغالشویی با ظرفیت ۲۵ هزار تن، اعتبار ۳۱ میلیارد تومان و اشتغال ۳۰ نفر امروز افتتاح می‌شود.

فرماندار ویژه طبس بیان کرد: طرح گازرسانی به ۳۷ روستای شهرستان طبس با ۲۱۶ میلیارد تومان و پروژه باند دوم دیهوک - طبس با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان نیز امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ضمن قدردانی از شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی برای تامین برق صنعتی و سایت ۵۱ هکتاری مسکن ملی شهرستان طبس افزود: درخواست داریم پست برق دیهوک نیز هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد زیرا درخواست‌های این منطقه بسیار زیاد است.

امام جمعه طبس هم گفت: هفته دولت پروژه‌هایی از نوع خدمات نظام جمهوری اسلامی برای مردم به بهره‌برداری می‌رسد و شان مسئولان در این نظام نوکری و خدمتگزاری مردم است.

حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی افزود: انقلاب اسلامی امروز پرچمدار خدمت به جامعه دینی و اسلامی است و می‌تواند الگویی تمام عیار در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای جهان اسلام و بشریت باشد.

وی اظهار داشت: بیان این گونه خدمات می‌تواند شأن و منزلتی از نظام جمهوری اسلامی را برای جهان به ارمغان بیاورد و به برکت انقلاب اسلامی امروز در همه عرصه‌ها شاهد رشد بسیار فزاینده‌ای هستیم.

امام جمعه طبس گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند بیان خدمات در امیدآفرینی مردم نقش موثری دارد و امروز در راستای جهاد تبیین که یک واجب عینی و فوری است، مسئولان باید خدمات خوب و مخلصانه را انجام داده و برای امیدآفرینی این خدمات را برای مردم بیان کنند.

استاندار خراسان جنوبی در چهارمین روز هفته دولت برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های هفته دولت به طبس سفر کرد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha