۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۰۵
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84868179
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱ طرح در جنوب استان خراسان رضوی به ثمر نشست

۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۰۵
کد خبر: 84868179
۱۱ طرح در جنوب استان خراسان رضوی به ثمر نشست

گناباد-ایرنا- ۱۱ طرح با اعتبار ۱۵۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، روز شنبه در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از این تعداد پنج طرح با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان گناباد، سه طرح با صرف اعتبار ۴۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال در خواف و سه طرح با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در شهرستان بجستان مورد بهره برداری قرار گرفتند.

فرماندار گناباد در آیین بهره برداری از طرحهای هفته دولت در این شهرستان طرحهای فوق را شامل واحد تولیدی مبل، طرح هادی روستایی روستاهای رضو و مهاباد، و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی روستای زیبد ذکر کرد.

رضا نصیری گفت: همچنین در چهارمین روز از هفته گرامی داشت دولت، عملیات اجرایی خط  انتقال آب روستای روجی از توابع بخش کاخک گناباد آغاز شد.

فرماندار خواف هم از بهره برداری سه طرح همزمان با چهارمین روز از هفته دولت شامل طرح آسفالت معابر و زیرسازی معابر شهری، طرح لوله گذاری چاه شماره یک زارعین و بازارچه توانمندی بانوان کانون فرهنگی و اجتماعی بخش سلامی با صرف اعتبار ۴۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

مهدی عباسپور گفت: همچنین عملیات اجرایی احداث مدرسه ۶ کلاسه خیرساز شهر سده از توابع بخش سلامی شهرستان خواف روز شنبه آغاز شد و برای احداث این واحد آموزشی با زیربنای ۳۶۵ متر مربع ، ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی و مشارکت خیران هزینه می شود.

حسن حیدری فرماندار بجستان هم گفت: سه طرح شامل آبرسانی پروژه مسکن ملی، تکمیل زیرسازی آسفالت روستای قاسم آباد و آبرسانی به روستای نوبهار این شهرستان با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال روز شنبه در این شهرستان آغاز شد.

۱۳۴ طرح در مجموع با صرف اعتبار چهار هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال طی هفته دولت در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف با بیش از ۲۸۰ هزار نفر جمعیت به ترتیب در فاصله ۲۸۷ ، ۲۷۸ و ۲۶۷ کیلومتری جنوب، جنوب غربی و جنوب شرقی مشهد و جنوبی‌ترین نقطه استان خراسان رضوی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha