۵ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۱۹
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84868319
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دیلم واگذار شد

گناوه - ایرنا - همزمان با هفته دولت ، عملیات اجرایی واگذاری ۳۰۰ قطعه زمین درقالب طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان در شهرستان دیلم با حضور استاندار بوشهر و نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی روز شنبه آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در این آیین گفت: تاکنون بیش از  ۵۴ هزار نفر در استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که شرایط ۱۳ هزار نفر بررسی شده است، هفت هزار نفر افتتاح حساب کرده‌اند  و ۴ هزار نفر هم آورده مورد نظر را پرداخت کردند. 
سیدمحمود دستغیبی افزود: پروژه شهرستان دیلم در ۳۰۰ قطعه به صورت ۴ واحدی اجرا می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت:  تاکنون برای ساخت مسکن در دیلم ۳ هزار نفر ثبت نام کردند که  ۶۷۷ نفر حائز شرایط شدند،  ۴۳۶ نفر افتتاح حساب و ۴۳۰ نفر وجه مورد نظر را پرداخت کردند.
وی خاطرنشان کرد: با تدابیر و برنامه ریزی به عمل آمده ، زمین برای ساخت ۲ هزار واحد مسکونی را در شهرستان دیلم تامین کردیم.

شهرستان دیلم با بیش از ۳۵ هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر واقع است.

احداث یک پروژه آموزشی غیردولتی با اعتبار ۱۵۰ میلیاردتومان در دیلم آغاز شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، عملیات ساخت پروژه مجتمع آموزشی و پرورشی غیردولتی "فردای سبز"  شهرستان دیلم به همت خیران روز شنبه باحضور استاندار بوشهر و نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

فرماندار دیلم در این آیین گفت: این مجتمع در ۳ فاز اجرا می‌شود و ۱۵۰ میلیاردتومان برای ساخت آن به همت خیران شهرستان هزینه خواهد شد.

ناصر کشاورزی افزود: فاز اول این پروزه شامل پردیس آموزشی با ۴ مدرسه ابتدایی و متوسطه پسران و دختران، فاز دو شامل مجموعه ورزشی با استخر و سالن های کوچک و فاز سوم دارای مجتمع فرهنگی، سالن آمفی تئاتر ۲۴۰ نفره و نمایشگاه است.

وی یادآورشد: این پروژه در زمینی به مساحت  ۲۰ هزارمتر مربع احداث می‌شود.

فرماندار دیلم گفت:  مجتمع آموزشی پرورشی فردای سبز در سال ۹۷ با ۲۶ دانش آموز کار خود را در یک ساختمان استیجاری شروع کرده و قرار است با توسعه مجتمع در مهرماه امسال با ۲۵۰ دانش آموز به فعالیت خود ادامه دهد.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha