۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 2087
کد خبر: 84868726
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شاهرود: تأمین آب آشامیدنی و تکمیل طرح فاضلاب در اولویت باشد

شاهرود-ایرنا- امام جمعه شاهرود گفت: تکمیل طرح فاضلاب و تأمین آب آشامیدنی به عنوان اولویت های اساسی شهرستان شاهرود نیازمند سرمایه گذاری بیشتر از سوی دولت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عباس امینی روز یکشنبه در نشست شورای اداری و آیین افتتاح و آغاز عملیات همزمان طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود که با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در تالار پورسینا دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: راه اندازی دوباره پروازهای فرودگاه شاهرود نیز اولویت دیگری است که به همکاری دولت نیاز دارد.

وی به بخشی از انتظارات رهبر معظم انقلاب از دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: فسادستیزی، احیای اعتماد و امید مردم و نیز انسجام و اقتدار و اشراف دولت به امور از جمله این انتظارات است.

امام جمعه شاهرود بازسازی انقلابی، فکورانه و عاقلانه در همه عرصه های مدیریتی به منظور ایجاد تحولی انقلابی را از دیگر انتظارات رهبر معظم انقلاب برشمرد و تصریح کرد: این تحول در سطح کلان قوه مجریه حس می شود که باید به همه اجزای آن در کشور تسری یابد.

امینی با بیان اینکه عدالت ورزی و کاهش فاصله طبقات محروم و برخوردار هم انتظار دیگر رهبر معظم انقلاب از دولت است، تأکید کرد: عدالت مدیریتی به این معنا است که همه استان یکپارچه دیده شود و این توقع از مدیران کلی که بیشترین سهم خدمتگزاری به مردم روستاها و شهرهای کوچک را دارند، بیشتر است.

همچنین فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در این نشست به بیان برخی از دغدغه های مردم این شهرستان پرداخت و گفت: تأمین آب آشامیدنی پایدار یکی از موضوعات مهم است و باید انتقال آب از سد کالپوش سرعت بگیرد تا بتوان نگرانی مردم را در این زمینه کاهش داد.

ابوطالب جلالی بر ضرورت راه اندازی پروازهای فرودگاه شاهرود تأکید کرد و افزود: ساخت فرودگاه مانند طرح آبرسانی به یک منطقه کوچک نیست و بی شک بر اساس یک نگاه و سند آمایش سرزمینی انجام شده است بنابراین شاهرود استحقاق اجرای این طرح بزرگ را داشته است و اکنون پویایی آن به پشتیبانی بیشتر از سازمان هواپیمایی کشوری نیاز دارد.

وی ابراز امیدواری کرد در روزهای آتی پروازهای فرودگاه شاهرود برای سفر اربعین راه اندازی شود.

در هفته دولت امسال ۱۳۴ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان شاهرود افتتاح و یا آغاز می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha