۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84868920
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۵۰ میلیارد ریال طرح‌های حوزه ارتباطات استان سمنان هفته دولت به بهره‌برداری رسید

سمنان- ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری‌ اطلاعات استان‌سمنان گفت: طرح های ارتباطی هفته دولت در بخش خصوصی و مخابرات با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیاردریال بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا، سیدیاسر حسن پور روز یکشنبه به رسانه ها بیان کرد:  طرح های مهم ارتباطی مخابرات، پست بانک، بخش خصوصی و طرح های USO در هفته دولت افتتاح شد.

وی طرح های افتتاحی هفته دولت را در راستای توسعه زیرساخت های استان سمنان برشمرد و افزود: طرح های شرکت مخابرات با اعتبار ۱۰۹ میلیون ریال ، طرح های پست بانک و بخش خصوصی با اعتبار چهارمیلیون ریال و طرح های ارتباط روستایی USO با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیاردریال به بهره برداری رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یادآور شد: توسعه ارتباطات و زیرساخت ها در حوزه فناوری با هدف دسترسی آسان به شبکه ملی اطلاعات، اینترنت پهن باند، اشتغال، ثروت و نیز رونق تولید در استان انجام می شود.

به گزارش ایرنا، به مناسبت شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و شهید محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور است. امسال در هفته دولت ۵۶۴ طرح عمرانی با اعتبار ۱۵۰۱ میلبارد تومان و ۳۴ طرح اقتصادی با اعتبار ۵۰۵ میلیارد تومان ، جمعا  ۶۰۰ طرح با اعتبار کلی ۲۰۰۷ میلیارد تومان در استان سمنان به بهره برداری می رسد./

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha