۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84869097
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۴ پروژه در شهرستان های گیلان بهره‌برداری شد

۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۵۹
کد خبر: 84869097
۴۴ پروژه در شهرستان های گیلان بهره‌برداری شد

رشت - ایرنا - ۴۴ پروژه در حوزه های مختلف شهری و روستایی همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در شهرستان‌های رشت، صومعه سرا و رضوانشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از این تعداد۲۶ پروژه در بخش کوچصفهان رشت با اعتبار افزون بر ۱۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان با حضور حمیدرضا امام پناهی فرماندار شهرستان رشت به بهره برداری رسید.  

هشت طرح حوزه انرژی بخش کوچصفهان شامل نصب ترانس، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و نیز طرح های تاب آوری با هزینه ۴ میلیارد و ۶۱۷ میلیون تومان افتتاح شد.

پروژه آسفالت و بهسازی ۵/۵ کیلومتر از راههای چهار روستای نویده، فشتم، سیاه صوفیان و کالمرز با اعتبار بیش از پنج میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان و از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح شده‌است.  

هفت پروژه عمران شهری نیز شامل آسفالت و بهسازی ۶/۲ کیلومتر از معابر، تکمیل و زیباسازی پارک کودک و یک واحد تجاری با صرف اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان  از منابع داخلی و استانی امروز در بخش کوچصفهان افتتاح شد.

افتتاح هفت پروژه عمران شهری شهرداری لولمان شامل احداث پل، زیرسازی، آسفالت، پیاده رو سازی و اصلاح فیزیکی معابر و دیوارگذاری بخشی از رودخانه میرزا جوب با اعتبار ۵۲۳ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و منابع داخلی از دیگر پروژه ها است.

۱۷۷ طرح شامل، ۱۶۸ پروژه در بخش دولتی با هزینه کرد ۶۶۱ میلیارد تومان و ۹ طرح در بخش خصوصی با هزینه ۴۲۱ میلیارد تومان هفته دولت در بخش های مختلف شهرستان رشت افتتاح می‌شود.

همچنین یک پروژه آسفالت معابر روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال در شهرستان رضوانشهر بهره برداری شد.

در شهرستان صومعه سرا نیز ۱۷پروژه با اعتبار ۸میلیارد تومان دربخش تولمات این شهرستان بهره برداری شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha