گازرسانی به ٣٧ روستای بوکان همزمان با هفته دولت بهره‌برداری شد

مهاباد - ایرنا - طرح گازرسانی به ۳۷ روستای شهرستان بوکان که برای اجرای آن ۸۸۵ میلیارد ریال هزینه شده، همزمان با پنجمین روز هفته دولت با حضور معاون استاندار آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، رییس اداره گاز بوکان در آیین افتتاح این طرح‌ها که روز یکشنبه با حضور جعفر ذوالفقاری، معاون استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: گازرسانی به این روستاها در در قالب پنج پروژه گازرسانی در این شهرستان شامل چهار روستای محور یاسی‌کند، ۹ روستای محور تازه قلعه، ۱۴ روستای محور کانی‌رش، ۶ روستای محور قاجر و پنج روستای محور جمبوغه بوده است.

اسماعیل رسول زاده افزود: برای گازرسانی به این تعداد روستا، ۸۸۵ میلیارد ریال از سوی شرکت گاز آذربایجان غربی هزینه شده است.

وی اضافه کرد: همچنین امروز همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، عملیات گازرسانی به ۶ روستای «پاشبلاغ»، «طرغه»، «باغچه»، «قلعه‌تپه»، «چهاردیوار» و «قادرآباد» با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

رییس اداره گاز بوکان با بیان اینکه هم اکنون ۸۰ درصد خانوارهای روستایی بوکان از گاز طبیعی برخوردار هستند، ادامه داد: با اتمام طرح‌های دردست اجرا، ضریب نفوذ روستایی گاز طبیعی در این شهرستان به ۷۷ درصد رسید.

گازرسانی به ٣٧ روستای بوکان همزمان با هفته دولت بهره‌برداری شد

رسول زاده افزود: به این ترتیب تعداد روستاهای دارای گاز طبیعی بوکان از ۶۸ روستا به ۱۰۵ روستا افزایش یافت که با برنامه ریزی به عمل آمده، تلاش  بر این است که تا پایان سال جاری تعداد این روستاها به ۱۲۷ روستا افزایش پیدا کند.

به گزارش ایرنا، همچنین با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی، عملیات احداث یک سالن ورزشی طبقاتی نیز آغاز شد؛ این پروژه در زمینی به متراژ ٣۵٠ مترمربع در چهار طبقه توسط بخش خصوصی احداث می شود.

گازرسانی به ٣٧ روستای بوکان همزمان با هفته دولت بهره‌برداری شد

جعفر ذوالفقاری همچنین در سفر به شهرستان بوکان پس از حضور در مزار شهدای این شهرستان و ادای احترام به مقام شامخ آنان با حضور در منزل شهید محمدصالح فیضی از شهدای کارمند، با خانواده این شهید معزز دیدار و گفت گو کرد.  

افتتاح فاز دوم پارک مسافر به مساحت چهار هزار و ۵۴۰۰ متر مربع با هزینه ۲.۵ میلیارد تومان، کلنگ زنی پایگاه اورژانس حاده ای در محور بوکان به سقز ، افتتاح واحد بسته بندی علوفه ذرت و یک باب مهمانپذیر از دیگر طرح هایی است که امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در این شهرستان به انجام رسید.

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۳۳ طرح در حوزه‌های مختلف در این شهرستان با ۲۰۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha