۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84869177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استانداربوشهر:  ۵۰۰ میلیاردتومان در پروژه های هفته دولت گناوه سرمایه گذاری شد

گناوه - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: در هفته دولت امسال ۱۰۷ پروژه با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در شهرستان گناوه بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، احمد محمدی زاده روز یکشنبه در گفت وگو  با خبرنگاران اظهارداشت: اجرای کارخانه فولاد بوشهر در شهرستان گناوه یکی از بزرگ ترین و ابرپروژه ها با سرمایه گذاری  بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان است که آمار آن جدا از اعتبارات دیگر پروژه‌ها است.

وی اظهارداشت: این پروژه توسط بخش خصوصی اتفاق افتاده و نشاندهنده این است که اگر از بخش خصوصی حمایت کنیم، آنها به میدان می آیند و سرمایه گذاری می کنند.

محمدی زاده گفت: بخشی از سرمایه گذاری این پروژه توسط منابع داخلی و بخش دیگری از فایناس خارجی توسط کشور چین تامین می شود و این پروژه تجربه موفقی برای استان بوشهر و در ایجاد اشتغال و تولید بسیار مهم است.

استاندار بوشهر افزود: تحرک خوبی در بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال و تولید در گناوه افتاده است و امیدوارم در همه نقاط استان بوشهر چنین اتفاقاتی شروع شود و با سرعت بیشتری تداوم پیدا کند.

استانداربوشهر:  ۵۰۰ میلیاردتومان در پروژه های هفته دولت گناوه سرمایه گذاری شد

وی بیان کرد: خور بندرریگ به دلیل رسوب و گل و لای باعث ایجاد مشکلاتی برای تردد شناورها شده و تنها در زمان مد می توانند از این مسیر جابه جا شوند که  با دستور آیت الله رئیسی و پیگیری های وزیر راه و شهرسازی و معاون ایشان، فاز اول عملیات  لایروبی خور در  هفته دولت آغاز شده است.

استاندار بوشهر گفت: در ادامه عملیات لایروبی، احداث ضلع دستک دوم خور نیز در نیمه دوم امسال آغاز خواهد شد.

در سفر استاندار بوشهر به شهرستان گناوه به همراه نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی چندین طرح شاخص افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

عملیات اجرایی پل جدید سیدرضا ، کارخانه فولاد و  لایروبی خور بندرریگ، افتتاح  پروژه صنعتی شامل یک واحد تولید مداد رنگی در بندر ریگ و سشوار صنعتی در بندر گناوه و  فاز دوم کارخانه جوجه کشی همتی از پروژه های مهم پنجمین روز گرامیداشت هفته دولت در گناوه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha