۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84869270
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان شمالی بر تکمیل طرح های نیمه تمام تاکید کرد

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: روند تکمیل طرح های نیمه تمام استان باید تسریع و زمان اتمام این پروژه ها نیز مشخص شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز یکشنبه در آیین افتتاح طرح های هفته دولت شهرستان شیروان، اظهار داشت: تکمیل طرح های نیمه تمام از برنامه های اصلی دولت است که باید نسبت به اجرای دقیق آن دستگاه های اجرایی استان هم افزایی داشته باشند.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم اقدامات موثری برای تکمیل طرح های نیمه تمام انجام شده است و مردم نسبت به این اقدامات امیدوارند، بنابراین باید این روند جهادی دولت در تکمیل طرح ها ادامه یابد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به همراهی مردم در تکمیل طرح ها، بیان کرد: در این دولت اقدامات شاخصی در حوزه آزاد سازی سواحل، بیمه روستاییان، ارز ترجیحی، مدیریت بیماری کرونا، بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و تامین آب شرب انجام شده است.
حسین نژاد با اشاره به انتقال آب از شمال استان به دیگر مناطق خراسان شمالی، گفت: با این اقدام جهادی، رونق بزرگی در استان به وجود خواهد آمد.
وی با اشاره به آغاز عملیات چاه آب روستای «پیرشهید» شیروان، خاطرنشان کرد: با توجه به خشکسالی در این شهرستان،  جهت پایداری آب حفر این چاه ها ضروری است.  
اعتبار هزینه شده برای عملیات حفر، تجهیز و اجرای خطوط انتقال آب چاه های آهکی جنوب این شهرستان، ۲۲ میلیارد تومان است که ۸۲ هزار و ۶۸۹ نفر جمعیت از این طرح برخوردار می شوند.
۱۰۷ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار و شماری از مسوولان خراسان شمالی در شهرستان شیروان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

در هفته دولت امسال ۷۴۳ طرح با اعتبار یکهزار و ۹۴۸ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در این استان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می شود که از مجموع آن ۳۶ پروژه با اعتبار ۹۴۸ میلیارد تومان مربوط به کلنگ زنی و ۷۰۷ طرح با اعتبار یکهزار میلیارد تومان مربوط به بهره برداری است.
شهرستان شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha