سالن های چند منظوره مدیریت بحران در کهگیلویه و بویراحمد ۲ برابر شد

گچساران- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد، از افزایش دو برابری سالن های چند منظوره مدیریت بحران در مناطق مختلف این استان در دولت سیزدهم خبر داد.

علی شهابی نسب روز یکشنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی سالن  چند منظوره مدیریت بحران شهرستان باشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی ۶  طرح سالن چند منظوره مدیریت بحران در سال گذشته  در این استان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون عملیات اجرایی این طرح ها در شهرستان ها  گچساران، سی سخت، کهگیلویه و بهمئی با پیشرفت چشمگیری در دست اجراست .

شهابی نسب بیان کرد: همچنین امسال مجوز ساخت یک باب سالن  های چند منظوره مدیریت بحران در استان صادر شده که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح ها تعداد سالن  های چند منظوره مدیریت بحران در استان به ۱۳ مورد خواهد رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: عملیات ساخت سالن  چند منظوره مدیریت بحران باشت امروز(یکشنبه ) در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع آغاز شد.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این طرح در نظر گرفته شده است.

سالن های چند منظوره مدیریت بحران در کهگیلویه و بویراحمد ۲ برابر شد

شهابی نسب  ابراز کرد: برنامه ریزی پیش از وقوع بحران از مسائل مهمی  می باشد که امروزه پیش روی مدیران اجرایی به ویژه در حوزه مدیریت بحران قرار دارد.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد افزود: این سالن ها همراه با دقیق‌ترین نظارت‌ها و کنترل‌ها و با توجه به کاربری‌های ضروری و اهمیت بالا احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این سالن های چند منظوره امری مهم و ضروری به شمار می‌رود چرا که این استان یکی از پرترددترین و حادثه خیزترین استان‌های کشور محسوب می‌شود.

فرماندار باشت،  تسهیل در عملیات امداد و نجات، سرعت عمل در پاسخگویی به نیازها در شرایط بحرانی، افزایش بهره وری در استفاده از امکانات و ایجاد نظم در امر ساماندهی حوادث را از جمله اهداف ساخت سالن  چند منظوره مدیریت بحران  باشت عنوان کرد.

نادر گرامی گفت: با راه‌اندازی این سالن تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات مناسب به شهروندان در شرایط خاص اندیشیده خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha