نماینده مجلس: بهترین فرصت برای رشد و تحول فراهم شده است

بیرجند - ایرنا - نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین فرصت برای رشد و تحول در دولت مردمی فراهم شده است و همه مسوولان با مشارکت مردم باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی روز یکشنبه در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان سرایان که در پنجمین روز هفته دولت با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، افزود: باید از این فرصت که با نگاه عدالت‌محور آیت‌ الله رئیسی به‌ویژه با توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته ایجاد شده است نهایت استفاده را ببریم.

وی گفت: امروز در گوشه گوشه استان و شهرستان‌ها کارگاه عمرانی شکل گرفته است و شاهد افتتاح پروژه‌ها در روستاها و شهرها هستیم.

نماینده مردم چهار شهرستان غرب خراسان جنوبی تصریح کرد: آنچه برای تحول لازم است اکنون فراهم شده لذا باید با انسجام، همکاری، تعامل، صبر و حوصله این حرکت رو به جلو قوی‌تر و سریعتر شود، در عین حال مراقبت و مواظبت نیز لازم است.

وی افزود: مردم ما با این همه سختی‌ها و مشکلات پای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب ایستاده‌اند لذا از مسئولان نیز توقع دارند.

امام جمعه سرایان هم در این آیین گفت: دولت سیزدهم در یک سال گذشته خوش درخشید و امروز روابط گسترده‌ای با کشورهای خارجی داریم که مردم تاثیر آن را در آینده خواهند دید.

حجت‌الاسلام مرتضایی‌نیا با اشاره به مردمی بودن دولت سیزدهم اظهار داشت: دولت سیزدهم در هر شرایطی در بین مردم حضور دارد همچنین استاندار خراسان جنوبی در این مدت بارها به شهرستان سفر کرده که قابل قدردانی است.

وی بیان کرد: راه مهمترین مطالبه مردم شهرستان سرایان بوده که اقداماتی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

طرح‌های عمرانی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در شهرستان سرایان با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

سالن ورزشی بانوان آیسک شهرستان سرایان با هزینه‌کرد ۷۰ میلیارد ریال از جمله این طرح‌هاست که عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۹۱ آغاز شد و بعد از تکمیل و تجهیز با تامین اعتبار از محل منابع ملی، امروز افتتاح شد.

طرح گازرسانی به ترمینال ضبط پسته به نمایندگی از ۲۱ طرح شرکت گاز، بهره‌برداری از طرح طعم‌دهی و بسته‌‍بندی مواد غذایی، مرغداری ۷۰ هزار قطعه‌ای و بهره‌برداری از ۱۲ کیلومتر بهسازی و روکش حفاظتی اسلاریسی و چیپ سیل آسفالت از دیگر طرح‌هایی است که در شهرستان سرایان به بهره‌برداری رسید.

استاندار خراسان جنوبی در پنجمین روز هفته دولت به همراه معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های هفته دولت به شهرستان بشرویه و سپس سرایان سفر کرد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان سرایان در فاصله ۱۶۰ کیلومتری بیرجند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha