تیم فولاد هرمزگان و شهرداری دشتی پارسیان حریفان خود را شکست دادند/ شهرداری بندرعباس باخت

بندرعباس- ایرنا- در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور، تیم های فولاد هرمزگان و شهرداری دشتی پارسیان حریفان خود را شکست دادند اما تیم شهرداری بندرعباس باخت.

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا، در این دوره از رقابت‌ها تیم فولاد هرمزگان در زمین غدیر بندرعباس میزبان پاس جوان گناوه بود که در ۱۲ دقیقه نخست این بازی و در دقیقه چهارم «امیر حسین حمزه پور» روی ضدحمله،  گل اول را برای شاگردان «مجتبی ذاکری» در تیم فولاد هرمزگان به ثمر رساند.
گل دوم فولاد هرمزگان را هم «امیرحسین حمزه پور» در دقیقه ۱۰ به ثمر رساند و بازی با پیروزی فولاد هرمزگان در ۱۲ دقیقه نخست به پایان رسید.
در ۱۲ دقیقه دوم هم تیم سبزپوش پاس جوان گناوه به دنبال جبران  گل های خورده بود و در دقیقه هفتم «ابراهیم کرم‌پور» یکی از ۲ گل را جبران کرد اما باز  فولاد هرمزگان همچنان تیم پیروز این بازی شد.
دوازده دقیقه سوم و پایانی برای هر ۲ تیم از حساسیت بالای برخوردار بود؛ فولاد هرمزگان به دنبال پیروزی در بازی خانگی بود و تیم پاس جوان گناوه هم نمی خواست دست خالی از بندرعباس برود.
با شروع بازی در دوازده دقیقه سوم باز « امیرحسین حمزه پور» هتریک کرد تا دوباره اختلاف برای فولاد به ۲ گل برسد.
پاس جوان گناوه که فکر همچنین بازی را از فولاد هرمزگان و شاگردان مجتبی ذاکری نداشت، در کمتر از ۲ دقیقه در نیمه پایانی بازی گل چهارم را هم دریافت کرد و این بار «میلاد قنبری» برای فولاد هرمزگان گلزنی کرد. 
در ادامه این گناوه بود که توسط «امیرحسین موسوی» به گل دوم خودش دست یافت اما فشار حملات فولادی ها تمامی نداشت و هر لحظه حملات این تیم بوی گل می داد تا این که «مرتضی حسین پور» گل پنجم را هم به ثمر رساند. 
گل های فولاد پایانی نداشت و «میلاد قنبری» با به ثمر رساندن گل ششم در این بازی دبل کرد، بعد از گل ششم فولاد پاس جوان گناوه بود که به گل سوم خود رسید تا بازی ۶ بر سه دنبال شود.
 گناوه که هنوز ناامید نشده بود؛ دست از حملات خود بر نداشت و به گل چهارم هم دست یافت. 
نتیجه ۶ بر چهار تا پایان بازی باقی ماند تا فولاد سه امتیاز حساس و شیرین این دیدار را از آن خودش کند. 
تیم فولاد هرمزگان با این پیروزی با ۱۰ امتیاز و بدون احتساب نتیجه بازی با ملوان بندرانزلی که هنوز از سوی کمیته انضباطی اعلام نشده است، در  مکان نخست گروه اول ایستاد. 
در ۲ بازی دیگر نمایندگان استان هرمزگان در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور، تیم شهرداری بندرعباس در دیداری خارج از خانه مقابل میزبان خود شهرداری چلیچه در وقت قانونی به تساوی ۲ بر ۲ رسید اما در پایان در ضربات پنالتی با نتیجه پنج‌ بر چهار مغلوب شد تا نخستین شکست این تیم رقم بخورد.

هر ۲ گل شهرداری بندرعباس در وقت قانونی توسط «علی میرزایی» به ثمر رسید. 
در پارسیان تیم شهرداری دشتی مهمان خود دهیاری ملاباشی یزد را در وقت های اضافه با نتیجه ۶ بر پنج از پیش روی برداشت تا به رده دوم جدول رده‌بندی برسد. 
برای تیم دشتی پارسیان،  «یعقوب عبدی» و «احمد جزایری» هر کدام  ۲ گل، «احسان چمن آرا» و «محمد سعادتمند» گلزنی کردند. 
در گروه دوم تیم شهرداری بندرعباس با ۹ امتیاز صدرنشین گروه دوم باقی ماند و تیم شهرداری دشتی با ۵ امتیاز جایگاه دوم جدول رده بندی  را به خود اختصاص داده است.
  لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور در  ۲ گروه برگزار می شود که در گروه اول تیم های پاس جوان گناوه، فولاد هرمزگان ، ملوان بندرانزلی ، ملوان بندرگز استقلال خوزستان و چادر ملو جوان اردکان و در گروه دوم تیم های شهرداری بندرعباس، پارت سمنان دهیاری ملاباشی یزد و شهرداری دشتی پارسیان و شهرداری چلیچه باهم رقابت می کنند.