۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84870289
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اداره گاز شیروان ۴۸۵ میلیارد ریال از مشترکان طلب دارد

بجنورد-ایرنا- رییس اداره گاز شیروان گفت: اداره گاز این شهرستان ۴۸۵ میلیارد ریال از مشترکان طلب دارد که ۲۶۰ میلیارد ریال آن مربوط به کارخانه قند است.

خداورده اکبرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بدهی های معوقه مربوط به چند سال اخیر است اظهار داشت: همچنین ۱۴ درصد بدهی های این شرکت معادل ۷ میلیار ریال مربوط نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان است و کم ترین طلب با ۸ میلیارد ریال مربوط به حوزه کشاورزی است.

وی با اشاره به معوقه چند سال بدهی ادارت به شرکت گاز شهرستان خاطرنشان کرد: در این خصوص اخطارهایی داده شد تا پی گیری شود و پرداخت ها صورت گیرد، وصول مطالبات در بخش صنعتی سخت شده ولی گاز هیچ صنایعی قطع نشده و با وجود اینکه برخی اقساطی و با تاخیر پرداخت می کنند در صورتحساب ها جریمه دیرکرد نداریم و در این راستا تعامل برقرار است.

 اکبرزاده طلب معوقه از ادارت و نهاهای دولتی را ۱۴ میلیارد ریال و مصارف عمومی را ۲۰ میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: این شرکت در سال گذشته یک میلیارد و ۱۳۱ میلیون گاز به نیروگاه و ۳۸ میلیون و ۷۸۹ هزار مترمکعب به کارخانه قند تحویل داده است.

رییس اداره گاز شیروان با اشاره به گازرسانی روستاهای شهرستان گفت: با اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تمام روستاهای شهرستان گاز دار شدند و در هفته دولت امسال روستای رشوانلو از توابع بخش مرکزی شهرستان با ۴۰ خانوار مشتمل بر ۱۰۰ نفر جمعیت که به دلیل عدم دسترسی راه ارتباطی مناسب سال ها از نعمت گاز محرم بودند گازرسانی برای آخرین روستای بدون گاز شهرستان صورت گرفت.

به گفته وی ۱۰۰ درصد روستاهای این شهرستان گازدار شده است.

شهرستان شیروان ۶۲ هزار و ۸۵۷ مشترک گاز دارد که از این تعداد ۴۳ هزار و ۴۳۵ مشترک شهری و ۱۹ هزار و ۴۲۲ مشترک روستایی هستند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha